Business Service Club to wyjątkowy program dedykowany klientom Forda. Dzięki niemu nie muszą się oni martwić o użytkowanie swoich pojazdów ani o koszty potencjalnych napraw.
W każdej firmie klienci biznesowi niepokoją się złożonością tematów związanych z planowaniem regularnych serwisów nowych samochodów lub potencjalnymi przestojami wynikającymi ze szkód komunikacyjnych. Problemów tych nie mają jedynie: duża firma, która ma zatrudnioną osobę zajmującą się serwisowaniem i mała firma, mająca jeden/dwa samochody. Aby ułatwić obsługę floty samochodów Ford wszystkim średnim firmom, mającym od pięciu samochodów we flocie, powstał Business Service Club (BSC).
Dlaczego warto być w klubie Forda Business Service Club?
BSC to wyjątkowy program, który obejmuje kompleksową obsługę posprzedażną realizowaną wyłącznie w Autoryzowanych Stacjach Obsługi. Dzięki temu klient ma pewność fachowych i rzetelnych napraw w każdej sytuacji. BSC obejmuje bowiem zarówno serwis mechaniczny, jak i blacharsko-lakierniczy.
Business Service Club oferują wszystkie punkty naszej grupy. Naprawy wykonujemy wyłącznie na bazie oryginalnych części Forda, co jest kluczową informacją dla właścicieli firm, którzy oczekują najwyższej jakości usług. Klient może dodatkowo liczyć na rabat na części. Co ważne, Ford zapewnia monitoring procesu napraw pojazdów, aby klient miał pewność prowadzenia swojego biznesu.
Pakiety usług, czyli dla każdego coś przydatnego
Wyjątkowość programu polega jednak przede wszystkim na jego kompleksowości. Ford stworzył cztery pakiety usług, które odpowiadają na potrzeby niemal wszystkich klientów flotowych. Dopasowane do potrzeb są również ceny, które są niezwykle konkurencyjne na rynku, a ich niezmienność pozwala na optymalizację kosztów działania danego przedsiębiorcy. Wszystko to sprawia, że Ford BSC pozwala na bezstresowe użytkowanie samochodu flotowego.
Jakie programy można wybrać?
Klienci mogą korzystać z czterech dedykowanych różnym potrzebom pakietów Ford Business Service Club.
BSC Opieka — to pakiet obsługi serwisowej skierowany do klienta biznesowego serwisującego samochody w całej Polsce i posiadającego co najmniej pięć samochodów we flocie. Już w tym wariancie klient może liczyć na dedykowanego koordynatora BSC, który pomoże mu w bieżącej obsłudze floty oraz na ułatwienia w zakresie organizacji napraw, w tym zbiorczą fakturę za wszystkie wykonane czynności. Dodatkowymi bonusami są rabaty na części w serwisie mechanicznym oraz preferencyjne stawki wynajmu samochodów zastępczych.
BSC Opieka Premium — to pakiet, który jest skierowany do właściciela co najmniej 30 samochodów w swojej flocie. Ford zapewnia mu wszystkie powyższe korzyści dedykowane małym firmom, w zamian za co najmniej jeden przegląd danego samochodu w roku. W obu wymienionych programach można także otrzymać dodatkowe rabaty wynikające z okresowego programu BSC+. To dodatkowy program rabatowy na części eksploatacyjne wykorzystywane podczas przeglądów okresowych.
BSC Twój Wybór — to natomiast propozycja skierowana do najmniejszych przedsiębiorców, którzy serwisują swoje samochody lokalnie u jednego dealera. Co ważne, nawet w tym wariancie otrzymują oni dedykowanego koordynatora BSC, który może być im szczególnie przydatny. W niewielkich firmach właściciel jest często przecież jednocześnie także pracownikiem i menedżerem floty w jednej osobie.
Ford proponuje także BSC AZNN – pakiet obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych w Autoryzowanych Zakładach Napraw Nadwozi marki. Jest on skierowany ekskluzywnie do klientów korzystających z BSC Opieka albo BSC Opieka Premium i gwarantuje obsługę w sieci 44 punktów AZNN na jednolitych warunkach. Klient w przypadku potrzeby otrzymuje m.in. bezpłatne holowania lub bezpłatny samochód zastępczy.
Chcesz wiedzieć więcej? DZWOŃ DO NAS