Crossovery do 70 000 zł w salonach Grupy PGD. Co można kupić?

Rynek crossoverów mocno się rozrósł, ale zwykle są to samochody sporo droższe od klasycznych kompaktów. Coraz większa rzesza klientów rozgląda się jednak za takimi modelami. Co można kupić do rozsądnej kwoty 70 000 zł, za którą da się już nabyć nieźle wyposażonego kompakta? Sprawdźmy.

Najtańszym crossoverem jaki można kupić w salonach Grupy PGD jest Suzuki Ignis. Samochody tej marki są bardzo przystępne cenowo. Do kwoty 70 000 zł prawie każda wersja tego modelu jest w zasięgu klienta. Tylko hybrydowa i najbogatsza z napędem 4WD są droższe o 1100 zł od zakładanej kwoty. Można kupić Ignisa z automatyczną skrzynią biegów (61 100 zł) lub specyfikację Premium z napędem na cztery koła (64 100 zł).

W zasięgu klienta dysponującego taką kwotą jest też Vitara w drugiej specyfikacji wyposażenia Premium z napędem 2WD lub w podstawowej Comfort, ale już z napędem 4WD (69 900 zł). Dokładnie w tej samej cenie można kupić też Suzuki SX4 S-cross w podstawowej wersji silnikowej i wyposażenia.

suzuki_ignis_46

W przedziale do 60 000 zł mieszczą się też inne modele, na przykład Fiat 500X z bazowym silnikiem. Natomiast mając do wydania 10 000 zł więcej, można nabyć już wersję S-Design za 69 900 zł. Jeżeli zależy wam na dynamice, to w cenie 70 900 zł jest już odmiana 1.4 T-Jet o mocy 140 KM, a dla kierowców ekonomiczny także diesel 1.3 MultiJet kosztujący tyle samo.

Bardzo przystępna cenowo jest także Kia Stonic, którą można kupić z jednym z dwóch podstawowych silników w bardzo dobrze wyposażonej wersji L, ale też przekraczając budżet o skromne 490 zł również z mocnym silnikiem 1.0 T-GDI generującym 120 KM i w specyfikacji L.

Kolejny model, który można kupić do 60 000 zł to Nissan Juke, a do 70 000 zł z trzema różnymi silnikami – w tym z automatyczną skrzynią biegów – i w trzech wersjach wyposażenia. Nawet w cenniku podstawowym (nie promocyjnym) znajdziecie bogato wyposażoną wersję Acenta.

seat_arona_5

Obecnie ceny Mitsubishi ASX zeszły poniżej granicy 60 000 zł. Natomiast wydając 68 990 zł można nabyć już dobrze wyposażone auto w specyfikacji Invite. Dzięki modelowi Crossland X również Opel ma do zaoferowania crossovera do 60 000 zł, choć jest to auto bez klimatyzacji. Normalnie wyposażony (specyfikacja Enjoy) kosztuje od 64 300 zł, a w naszym limicie da się kupić również wersję z fabryczną instalacją LPG (69 300 zł). Natomiast płacąc 70 800 zł dostaniecie auto z silnikiem 1.2 Turbo o mocy 110 KM w wersji Enjoy.

Dwa ostatnie modele, które zmieściły się w naszym budżecie to Jeep Renegade w podstawowej wersji oraz Seat Arona, który dopiero wchodzi na rynek. W przypadku hiszpańskiego auta klient dysponujący taką kwotą może nie tylko wybrać jeden z dwóch silników, ale także kupić bogato wyposażona wersję Full LED (69 500 zł).

Przegląd crossoverów w cenie do 70 000 zł

Model

wersja silnikowa cena
Fiat 500X 1.6 E-TorQ (110 KM) 59 900 zł
Kia Stonic 1.2 DOHC (84 KM) 54 990 zł
Kia Stonic 1.4 DOHC (100 KM) 60 990 zł
Jeep Renegade 1.6 E-TorQ (110 KM) 69 900 zł
Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (117 KM) 59 990 zł
Nissan Juke 1.6 (94 KM) 55 900 zł
Nissan Juke DIG-T 115 (115 KM) 64 800 zł
Nissan Juke 1.6 (117 KM) 69 100 zł
Opel Crossland X 1.2 (81 KM) 59 950 zł
Seat Arona 1.0 TSI (95 KM) 63 500 zł
Seat Arona 1.0 TSI (115 KM) 69 200 zł
Suzuki Ignis 1.2 DualJet 52 100 zł
Suzuki SX4 S-cross 1.0 BoosterJet (112 KM) 66 900 zł
Suzuki Vitara 1.6 VVT (120 KM) 61 900 zł

 

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

17 lutego, 2025

Polacy lubią nowości i nowinki techniczne, ale w motoryzacji w większości preferują tradycyjne rozwiązania. Jednoznacznie na to wskazuje wciąż niesłabnące zainteresowanie samochodami napędzanymi silnikami spalinowymi. (...)

16 lutego, 2025

Dawno, dawno temu ( w roku 2012) miałem okazję uczestniczyć w konferencji w Stuttgarcie, gdzie premierę miał Mercedes Citan. Prowadzący wykład neurolog wyjaśniał wówczas pracę (...)

12 lutego, 2025

Salony OMODA & JAECOO, podobnie jak samochody tych marek, wciąż są nowymi w naszej motoryzacyjnej świadomości. Nawet mimo tego, że charakterystyczne auta dają się już (...)