Mitsubishi doskonale poradziło sobie w pierwszym półroczu na polskim rynku. Japońska firma odnotowała niemal 50-procentowy wzrost sprzedaży.

Łącznie w Polsce nabywców znalazło aż 2380 samochodów tej marki. Najlepiej sprzedającym się modelem był crossover ASX, którego kupiło 1091 osób. To 70-procentowy wzrost sprzedaży dla tej maszyny. Bardzo dobrze poradził sobie również Outlander. Auto odnotowało najlepszą dynamikę wzrostu. Wyniosła ona 350 procent.

Wzrosty odnotował także model Lancer: wersja sedan o 86 proc., a sportback o 67 proc. Trzy razy więcej nabywców niż w roku ubiegłym znalazła legendarna odmiana Evolution.

Ten sukces Mitsubishi w Polsce nie mógł zostać niezauważony przez centralę. Prezes MMC w Tokio przyznał naszemu oddziałowi Excellent Sales Growth Award. Nagroda ta jest wyróżnieniem za rok fiskalny 2013, który obejmuje także część kalendarzowego 2014. Kryteriami, które decydują o przyznaniu tej nagrody są wolumen wzrostu sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem i procentowy przyrost oraz wielkość udziału w danym rynku.

Poprzedni wpis Następny wpis