Najnowsza generacja Ford Ranger Wildtrak niczym nie przypomina klasycznych pojazdów użytkowych. W modelu mamy bowiem zderzenie ekstrawaganckiego stylu, zaawansowanej technologii, komfortu oraz funkcjonalności. Wszystko to sprawia, że Ford Ranger Wildtrak może być idealnym partnerem zarówno w codziennych zadaniach, jak i w wyprawach w teren. To bowiem wersja dla tych, którzy dążą do wydajności w pracy i przygód na każdej drodze. Czym wyróżnia się Ford Ranger Wildtrak, który aktualnie oferujemy klientom?
Ford Ranger Wildtrak- zaprojektowany, aby się wyróżniać
Ford Ranger Wildtrak to przykład, jak funkcjonalność może współgrać z awangardowym designem. To model w którym charakterystyczny wygląd wyróżnia go na drodze, a unikalne detale podkreślają jego wyjątkowy status.
Ranger Wildtrak posiada relingi dachowe oraz sportową, niezwykle aerodynamiczną nakładkę skrzyni ładunkowej w kolorze Boulder Grey. Oczywiście tylną klapę wyposażono w mechanizm łatwego podnoszenia/opuszczania. Dodatkowo model wyposażono w standardzie w szyny mocowania ładunku z regulowanymi uchwytami i uchwyty mocowania ładunku wewnątrz skrzyni ładunkowej. Standardowo wyposażono go w 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich z oponami wielosezonowymi 255/65, co podkreśla jego styl.
We wnętrzu znajdziemy rozwiązania rodem z ekskluzywnych modeli SUV. Znajdziemy tam m.in. 12-calowy dotykowy ekran systemu informacyjno-rozrywkowego SYNC 4A i nawigacją satelitarną. Standardem jest również 8-calowy wyświetlacz na tablicy zegarów, skórzana tapicerka Soho oraz automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja.
Jak przystało na model mający sprostać potrzebom wymagających klientów, o komfort kierowcy i pasażerów dbają przednie i tylne czujniki parkowania, kamera ułatwiająca parkowanie tyłem, podgrzewane: kierownica, przednie fotele i dysze spryskiwaczy przedniej szyby. Pozytywnej atmosfery wnętrzu dodaje nastrojowe oświetlenie wnętrza Ambient LED.
Innowacyjne technologie w standardzie
Ranger Wildtrak to jednak nie tylko estetyka, ale również wyjątkowe możliwości terenowe i użytkowe. Model wyposażono w zaawansowany system napędu na cztery koła e-4WD, a także w elektroniczną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego. Pod silnikiem, skrzynią rozdzielczą i zbiornikiem paliwa zastosowano specjalne metalowe osłony.
Ford Ranger Wildtrak ma też rozbudowaną gamę systemów wspomagających kierowcę. Jak w wersjach osobowych zastosowano tam system zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania i wspomagania ominięcia przeszkody Pre Collision Assist. Zastosowano również system rozpoznawania znaków drogowych Traffic Sign Recoginition, system kontroli pasa ruchu czy adaptacyjny tempomat.
Ford Ranger Wildtrak – silniki bez kompromisów
Pod maską modelu Ranger Wildtrak są oferowane dwa silniki:
- 2.0 EcoBlue Bi-Turbo o mocy 205 KM i 500 Nm kub
- 3.0 V6 EcoBlue o mocy 240 KM i 600 Nm.
Obydwa są skonfigurowane z automatyczną skrzynią biegów o dziesięciu przełożeniach.
Dopuszczalna ładowność auta wynosi 1 050 kg (3.0 V6 EcoBlue) albo 1 059 kg (2.0 EcoBlue). Maksymalna masa przyczepy z hamulcem w obu przypadkach wynosi 3 500 kg. Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według metodologii WLTP wynosi 8.7-8.9 l/100 km w przypadku silnika 2.0 EcoBlue i 10.1-10.2 l/100 km w przypadku 3.0 V6 EcoBlue.
Oferta handlowa
Model dostępny jest w nadwoziu z podwójną kabiną w sześciu kolorach lakieru: Frozen White, Carbonized Grey, Moondust Silver, Lucid Red, Agate Black oraz stworzonym specjalnie dla wersji wyposażenia Wildtrak i Wildtrak X kolorze Cyber Orange.
Cennik startuje od 209 600 zł dla silnika 2.0 EcoBlue Bi-Turbo 205 KM i od 248 800 zł dla 3.0 V6 EcoBlue 240 KM.
Bogusław Korzeniowski