Wald International Infiniti G37 Black Bison
Wald International Infiniti G37 Black Bison

Infiniti G37 w wersji nadwoziowej sedan to najnowszy projekt japońskiej firmy tuningowej Wald International, która już niebawem zawita do Polski.

Wald słynie z odważnych i stanowczych przeróbek stylistycznych zwanych Black Bison. Do wspomnianej serii modyfikacji należą samochody produkowane przez takie marki jak BMW, Mercedes, Jaguar, Maserati, Rolls-Royce, Lexus, Bentley czy Toyota. Teraz dołącza także Infiniti.

Większość projektów opiera się głównie na zmianach stylistycznych, tak samo jest w przypadku modyfikacji tego uniwersalnego sedana z logo Infiniti. Aby nadać autu jeszcze bardziej indywidualny i drapieżny wygląd nakreślono nowe zderzaki – przedni ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej w technologii LED, a tylny z dyfuzorem sąsiadującym z podwójnymi końcówkami układu wydechowego. Przeróbki objęły także listwy progowe, atrapę chłodnicy z polakierowanym na czarno logo czy niewielki tylny spoiler. Całość dopełniają ukryte w nadkolach pięcio- lub czternastoramienne 20-calowe obręcze.

Wald International Infiniti G37 Black Bison
Wald International Infiniti G37 Black Bison

Ze zmian mechanicznych Wald International postawiło na tylko na nieco twardsze sportowe zawieszenie i nowy układ wydechowy zwieńczony wspomnianymi wcześniej czterema końcówkami.

Przypomnijmy, że ceny modelu G37 Sedan na polskim rynku zaczynają się od 195 800 zł. Jedyną dostępną jednostką jest 3,7-litrowe V6 generujące moc 320 KM. Silnik sprzężony z siedmiobiegową przekładnią automatyczną pozwala przyspieszyć temu dyskretnemu sedanowi od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,9 sekundy, o czym mieliśmy okazję się przekonać. W ofercie do wyboru jest napęd na tylne lub wszystkie koła.

Ciekawostką jest fakt, że już niebawem Wald International będzie miało oficjalnego dystrybutora na polskim rynku. Sprzedażą tych samochodów zajmie się firma PAKO Automotive Fashion House, która sprowadza już do Polski produkty takich firm jak Kahn Design, Startech, Techart czy G-Power.

Wideotest Infiniti G37x GT Sedan: cz. 1 / cz. 2 / cz. 3 / cz. 4

Poprzedni wpis Następny wpis