Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
JE Design Seat León SC 2.0 TDI FR - rozgrzany do czerwoności | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

JE Design Seat León SC 2.0 TDI FR – rozgrzany do czerwoności

JE Design to niemiecki tuner zajmujący się modyfikowaniem aut z grupy Volkswagen AG. Niemcy tuningują głównie Volkswageny i Seaty, ale czasem biorą na warsztat również Porsche i Audi. Ostatnio tuner podrasował nowego Leóna.

Do kompaktowego Seata dostępnych jest kilka jednostek napędowych. JE Design ograniczyli się właściwie do jednego silnika. Jako bazę wykorzystano 2-litrową jednostkę wysokoprężną TDI z wtryskiem Common Rail. Standardowo jest ona oferowana w dwóch wariantach mocy: podstawowy ma 150, a mocniejszy 184 KM. Ten drugi ma w zanadrzu aż 388 Nm.

Seat Leon Cupra R – czy będzie najlepszy?

Dzięki wymianie pakietu sterującego pracą silnika moc wzrosła do 210 KM, a maksymalny moment wynosi teraz 430 Nm. Jak wpłynęło to na osiągi auta? Sprint od 0 do 100 km/h skrócił się o 0,6 s, do 6,9 s. Prędkość maksymalna 228 km/h pozostała jednak bez zmian. Aby poprawić trakcję, tuner zastąpił standardowe sprężyny nowymi, obniżając przy tym auto o 30 mm. Firma oferuje również komplet zawieszenia z możliwością regulacji od 30 nawet do 65 mm.

Nie mogło zabraknąć także drobnych zmian w stylizacji. Z przodu zainstalowano dyskretny spojler, a z tyłu pojawił się dyfuzor, a konkretnie jego imitacja. Z boku zamocowano nakładki na progi, co dodatkowo obniża auto wizualnie. Dodatki są na tyle dyskretne, że nie szpecą samochodu, tylko dodają mu odrobinę sportowego uroku. Do wyboru są dwa zestawy felg: 18- i 19-calowe. Jest również nowy układ wydechowy z czterema końcówkami.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

28 kwietnia, 2025

Abarth 600e to najmocniejszy model marki z logo skorpiona w historii, stworzony z myślą o tych, którzy od elektryka oczekują nie tylko zasięgu, ale przede (...)

24 kwietnia, 2025

Zwinny, oszczędny i gotowy na emocjonujące wyzwania – taki właśnie jest nowy Suzuki Swift. W swojej czwartej odsłonie kultowy hatchback łączy kompaktowe wymiary z nowoczesnym (...)

23 kwietnia, 2025

MG4 to elektryczny hatchback stworzony z myślą o kierowcach, którzy cenią precyzję prowadzenia, natychmiastowy moment obrotowy i nowoczesne rozwiązania na pokładzie. Teraz ten dynamiczny model (...)