Pojawienie się latem 2022 roku nowego modelu X-Trail stanowić będzie zwieńczenie gruntownej przebudowy całej gamy crossoverów Nissana. Premiera miała miejsce teraz na targach Auto Shanghai 2021.

Nissan stawia na zelektryfikowaną przyszłość w ramach planu transformacji biznesowej Nissan NEXT.

Podobnie jak jego kuzyn Qashqai, samochód ten opracowano na platformie Aliansu CMF-C. Jej zaawansowaną architekturę zaprojektowano przez Nissana z myślą o zastosowaniu nowoczesnego zespołu napędowego e-POWER. Samochód będzie również posiadał najnowocześniejsze technologie wspomagające kierowcę.

Nowy, ale kontunuator tradycji

Nowy X-Trail to czwarta generacja popularnego rodzinnego SUV-a. Zachowuje ona sprawdzone rozwiązania poprzednich generacji i oferuje żądnym przygód klientom uniwersalne wnętrze z licznymi możliwościami konfiguracji oraz najnowsze technologie pokładowe firmy Nissan. Podobnie jak obecny model, również nowy X-Trail będzie dostępny ze składanym trzecim rzędem siedzeń. Daje to jeszcze większą wygodę podczas podróży z rodziną czy przyjaciółmi, Jego wymiary pozostaną jednak na tyle kompaktowe, że pozwolą na łatwe manewrowanie i parkowanie.

Napęd e-POWER

Nowy X-Trail będzie dostępny z unikatowym, innowacyjnym układem napędowym e-POWER, który jest kluczowym elementem strategii Nissan Intelligent Mobility.

Unikatową cechą systemu e-POWER jest wykorzystanie silnika benzynowego tylko do wytwarzania energii elektrycznej. Koła napędzane są wyłącznie przez silnik elektryczny. Oznacza to, że jednostka benzynowa może zawsze działać w optymalnym zakresie obrotów. Zapewnia to niższe zużycie paliwa oraz obniżenie emisji CO2 w porównaniu z tradycyjnym silnikiem spalinowym.

To nowatorskie rozwiązanie stworzono z myślą o klientach, którzy nie są jeszcze gotowi na zakup w pełni elektrycznego samochodu, lecz chcą korzystać z zalet zelektryfikowanego układu napędowego.

Dzięki wersji z napędem na obie osie, nowy X-Trail będzie nadal stanowił naturalny wybór dla żądnych przygód rodzin. Dla wszystkich, którym spodoba się jego wytrzymałość, uniwersalność oraz zaawansowany system napędu na wszystkie koła. Ma on możliwością konfiguracji na śnieg, szuter lub błoto, co daje pewność prowadzenia w trudnych warunkach – zarówno na drodze, jak i poza nią.

Poprzedni wpis Następny wpis