Kia i Rafael Nadal inspirują kolejne pokolenie fanów tenisa

Kia Corporation i Rafael Nadal to przykład owocnej współpracy między firmą motoryzacyjną i sportem. Aktualnie podjęli współpracę na kolejnej płaszczyźnie i uruchomili „Kia Clubhouse”. Dzięki tej nowej inicjatywie, gra w tenisa ma stać się jeszcze bardziej dostępna. Chodzi również o zainspirowanie do gry kolejnej generacji fanów tenisa.

Impreza inauguracyjna odbyła się w Paryżu z udziałem ponad dwudziestu dzieci. Zgodnie z hasłem marki Kia „Movement that inspires”, dzieci podróżowały elektrycznym EV6 i najpopularniejszym SUV-em marki – Sportage.

W dniu przyjazdu dzieci otrzymały prezent w postaci sprzętu do gry w tenisa marki Babolat , a dodatkowo miłą niespodziankę. Niespodziewanie na ivencie pojawi się Rafael Nadal, aby osobiście powitać dzieci .

Koreańska firma i Nadal propagują sport i edukację

21-krotny zwycięzca Wielkiego Szlema i ambasador marki Kia na świecie powiedział: „Fundacja Rafa Nadal wykonała wiele pracy, aby wspierać dzieci, które najbardziej tego potrzebują. Niemal codziennie jesteśmy świadkami wpływu, jaki tenis i sport w ogóle mogą mieć na edukację dzieci. Bardzo się cieszę, że mogę współpracować z marką Kia przy projekcie „Kia Clubhouse”. Dzięki niemu tenis stanie się jeszcze bardziej dostępny dla większej liczby dzieci na świecie. Mam nadzieję, że ta inicjatywa zainspiruje innych do podobnych działań”.

Kia Clubhause

W ramach „Kia Clubhouse” dzieci wzięły udział w licznych zajęciach. Były to m.in.

  • pokaz mistrzowskich umiejętności i sztuczek, prowadzony przez francuskiego gracza freestyle’u – Bena Simoneta
  • seria wyzwań, którą prowadziła tenisistka – Alizé Lim.

Dzieci miały też możliwość sprawdzenia swoich nowych umiejętności w różnych próbach, wyzwaniach i meczach. Dzień zakończył się turniejem towarzyskim i ceremonią wręczenia nagród.

Projekt „Kia Clubhouse” będzie kontynuowany w przyszłym roku na arenie międzynarodowej, podczas największych turniejów na świecie.

Artur Martins, wiceprezes i szef działu obsługi klientów na świecie, powiedział: „W Kia wierzymy, że ludzie mogą czerpać jak najwięcej korzyści z życia. Trzeba im to tylko umożliwić. „Kia Clubhouse” opracowaliśmy właśnie po to, aby zapewnić dzieciom okazję do gry w tenisa Razem z Rafaelem Nadalem mamy nadzieję do zainspirowania dzieci ze wszystkich środowisk do wyjścia z domu i zabawy.”

“Fête le Mur” to organizacja non-profit z siedzibą w Paryżu, która wspiera ponad 13.000 dzieci znajdujących się w niekorzystnej sytuacji. Organizacja ta działa w ponad 76 miastach we Francji oraz na francuskich terytoriach zamorskich. Koncentruje się głównie na zachęcaniu dzieci do aktywności sportowej. “Fête le Mur” współpracuje z wiodącym dostawcą sprzętu Babolat i wykorzystuje sport, szczególnie tenis, jako ścieżkę wsparcia w życiu zawodowym i w integracji społecznej.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

21 maja, 2025

Jeep Compass wraca w nowym wcieleniu – odważniejszy, nowocześniejszy i gotowy na więcej niż do tej pory. Czy to wciąż kompaktowy SUV, czy już pełnoprawny (...)

20 maja, 2025

W kwietniu Kraków zyskał kolejny ważny punkt na mapie motoryzacyjnych innowacji – salon OMODA & JAECOO PGD jest już oficjalnie otwarty! Nowoczesne centrum motoryzacyjne zapewnia (...)

19 maja, 2025

Dacia Spring po raz kolejny została doceniona przez Top Gear za bezkonkurencyjny stosunek jakości do ceny. W konkursie TopGear.com Electric Awards 2025 model zdobył tytuł (...)