Najnowszy film
Kia Motors rozpoczęła w Europie program #KiaMovingWithYou

Kia Logo Full Colour (2)

Na początku maja Kia ogłosiła wprowadzenie w Europie programu „Kia Promise”, który przedłuża gwarancję producenta na samochody. Koreański porducent szacuje, że na przedłużeniu gwarancji, dzięki programowi „Kia Promise”, skorzysta w sumie ponad pół miliona klientów.

Kia wprowadziła także szereg środków zapobiegawczych, aby pracownikom w Europie zapewnić bezpieczne środowisko pracy. W tym również środki ochrony osobistej dla sprzedawców. Kia, postępując zgodnie z wytycznymi rządu w każdym kraju, przez cały czas stara się zapewniać bezpieczeństwo pracownikom i dbać o ich zdrowie.

Carlos Lahoz, dyrektor ds. Marketingu w Kia Motors Europe, powiedział: „Mamy do czynienia z niespotykaną sytuacją i mamy nadzieję, że program #KiaMovingWithYou skutecznie wesprze osoby i organizacje, które najbardziej tego potrzebują. Wszyscy jesteśmy dotknięci skutkami pandemii koronawirusa i naszym wspólnym obowiązkiem jest przyczynić się do ożywienia gospodarczego. Bez względu na to, jak długo potrwa stan epidemiczny”.

W ramach globalnego programu #KiaMovingWithYou, którego celem jest pomoc klientom i lokalnym społecznościom w wychodzeniu z kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa, Kia Motors Polska wsparła Instytut Matki i Dziecka, do którego trafiło 2700 litrów płynu do dezynfekcji.

Salon internetowy Kia 01 (2)Wizyta w wirtualnym salonie samochodowym marki Kia nic nie kosztuje i nie trzeba tracić na nią wiele czasu. Wystarczy wejść na stronę internetową. Od tej chwili do zostania właścicielem nowego auta marki Kia dzielą tylko 4 kroki:
1. Wypełnienie krótkiego formularza, w którym wybiera się model i wskazuje preferowany salon.
2. Wideorozmowa ze sprzedawcą, który wcześniej ustala jej dogodny termin.
3. Prezentacja wybranego modelu i zatwierdzenie oferty.
4. Odbiór nowego, zdezynfekowanego auta, które może być dostarczone pod wskazany adres.

„Nie ma branży na świecie, która nie musiałaby stawić czoła walce z koronawirusem. W trosce o naszych partnerów, pracowników i wspólne bezpieczeństwo zaproponowaliśmy nowe procedury funkcjonowania ASO. Bezpieczeństwo i zdrowie postawiliśmy przy tym na pierwszym miejscu” – mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska. I dodaje: „Decyzję o ograniczeniach w funkcjonowaniu poszczególnych salonów i serwisów pozostawiliśmy w gestii właścicieli, którzy mają najlepszy ogląd sytuacji i pełną autonomię w podejmowani decyzji. Do sieci dealerskiej przekazaliśmy zalecane standardy obsługi klienta w salonach marki Kia w okresie przejściowym, wywołanym pandemią koronawirusa”.

Jazdy testowe, na wyraźne życzenie Klienta, mogą odbywać się bez udziału w nich handlowca. Konieczna jest, oczywiście, dezynfekcja samochodu przed i po jeździe testowej (ozonowanie itp.). Wprowadzony został rejestr dezynfekcji, który znajduje się w widocznym miejscu dla klientów. Prezentacja samochodów w salonie dealera odbywa się z zachowaniem minimum 1,5 metra odległości od klienta. Godziny otwarcia niektórych salonów i serwisów zostały skrócone – informacja na ten temat jest umieszczona zarówno na stronie internetowej dealera, jak i w widocznych miejscach na jego obiektach.

W trosce o klientów i pracowników sieci została także wprowadzona dezynfekcja zapobiegawcza. W strefach obsługi klienta są zamontowane zbiorniki z płynem do dezynfekcji rąk (w salonie i serwisie). Przynajmniej raz na godzinę odbywa się dezynfekcja przy użyciu środków dezynfekujących miejsca obsługi i stref klienta. Oczywiście, regularnemu ozonowaniu podlegają samochody ekspozycyjne, po serwisie oraz testowe. Rejestry dezynfekcji są wyłożone w widocznym miejscu. Przed wydaniem samochód jest dezynfekowany łącznie z kluczykami i dokumentami. Podczas umawiania klientów w salonie lub serwisie, na przeglądy okresowe oraz na sezonową wymianę opon, handlowcy informują ich o wprowadzonych procedurach bezpieczeństwa.

Kia Promise 620x466pl (1)Wierzymy, że odpowiedzialne stosowanie się do wskazówek służb epidemicznych pomoże wygrać walkę z rozprzestrzeniającym się wirusem i zapewni powrót do „normalności” także w branży motoryzacyjnej” – podsumował Wojciech Szyszko, Dyrektor Kia Motors Polska.

Więcej informacji

Eforia, ul. Krasnobrodzka 5 (Trasa Toruńska przy rondzie Łabiszyńska).03-214 Warszawa, telefon: (22) 510 00 60

 



Wróć