L200 SuperSTARK Power

O Mitsubishi L200 STARK pisaliśmy w lipcu. Ostatnio dowiedzieliśmy się od dyrekcji Mitsubishi Japan Motors, że model spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów i teraz wielu spotyka się z nim codziennie. Kolejna wersja L200 – SuperSTARK – bardziej niż do codziennych spotkań jest przeznaczona do spotkań wyjątkowych. Ponieważ wszyscy takie lubimy, to zapraszamy do jej poznania. Także osobiście, w salonach Japan Motors.

Tytułem przypomnienia: Nazwę STARK wyłonił konkurs dla miłośników marki, jaki polski oddział Mitsubishi Motors ogłosił na profilach społecznościowych. Nazwa trafiona, bo oddaje moc, twardy charakter i bezkompromisowość L200. Wersja SuperSTARK jest jeszcze bardziej bezkompromisowa. Ale po kolei.

Mitsubishi L200 SuperSTARK

L200 STARK

Ta wersja popularnego pickupa wybija się ponad rolę pomocnika do pracy w trudnych warunkach terenowych. Aczkolwiek może oczywiście takim być, bo wzbogacenie o moduł Power dodaje mocy także w obowiązkach pracowniczych L200. Jednak stylistyka STARKA wyraźnie przypadła do gustu osobom lubującym się w aktywnościach sportowych związanych z przewożeniem sprzętu. Dlatego częściej widzimy go z motocyklami crossowymi, skuterami wodnymi, sprzętem campingowym i podobnymi narzędziami przyjemności na łonie natury niż z narzędziami do prac budowlanych.

L200 SuperSTARK Japan Motors

Sam moduł Power Mitsubishi skonstruowało we współpracy ze specami z Steinbauer Performance. Podnosi on moment obrotowy silnika o 102 Nm (do 502 Nm) i moc o 35 KM (do 185 KM). Zwiększenie elastyczności silnika z Powerem producent szacuje na 20%. Jakie to ma znaczenie przy wyprzedzaniu, szczególnie gdy ciągnie się przyczepę kampingową lub łódź, nie trzeba nikomu uświadamiać.

L200 SuperSTARK

Wersja SuperStark, bazuje na najbogatszej wersji Mitsubishi L200 STARK (Elegance). Są stalowe osłony pod silnik, skrzynie biegów i transferową, oświetlenie LED na dach, orurowanie przednie i przyprogowe. Dodatkowo SuperStark jest wyposażony w blokadę przedniego mechanizmu różnicowego oraz zestaw sprężyn i amortyzatorów firmy Pedders, który podnosi zawieszenie auta o 4 cm. Kolejne elementy wzbogacenia lepiej widać. Są to bowiem opony AT BF Goodrich, wyciągarka elektryczna (WARN VR EVO 12-S z liną syntetyczną o uciągu 5443 kg) i opcjonalnie orurowanie na tylną pakę z logotypem SuperStark.

Wobec takiego wyposażenia auta człowieka aż wyrywa na poszukiwanie przygody w niedostępne miejsca.

Mitsubishi zadbało jednak, by zuchwałe poszukiwanie przygód w terenie było bezpieczne. Firma przygotowała cykl filmików, które można oglądać na Facebooku i YouTubie, a które dostarczają praktycznych porad dotyczących jazdy w terenie. W sześciu odcinkach Adam Kwiatek – ekspert offroadu znany z programu TERENWIZJA opowiada o napędzie 4×4 i uczy Bartka Topę – popularnego aktora i ambasadora marki Mitsubishi w Polsce – bezpiecznego pokonywania podjazdów i zjazdów, trawersów oraz przeszkód wodnych. Wygrzebywania się z błota z wykorzystaniem wyciągarki także.

Bartłomiej Topa i L200 SuperSTARK

My nie zapraszamy (przynajmniej na razie) w teren, ale do gościnnych salonów Japan Motors gdzie zawsze można przetestować ile przydał L200 moduł Power, a teraz też zobaczyć, jak na żywo prezentuje się SuperStark. Już gościł w Warszawie, teraz czas na Sosnowiec, a wkrótce też Bielsko-Białą.

L200 SuperSTARK Japan Motors
L200 SuperSTARK Power L200 SuperSTARK Power Bartłomiej Topa i L200 SuperSTARK Mitsubishi L200 SuperSTARK
Poprzedni wpis Następny wpis