
Mitsubishi Colt to mały, miejski samochodzik, który według twórców poniższej reklamy daje także frajdę z jazdy. O co chodzi? Przekonajcie się sami.
Trzeba przyznać, że jest to bardzo przyjemna reklama japońskiego malucha. W przyprawionym szczyptą humoru klipie występuje zagubiony wędrowiec, jadący swoim małym, leciwym już samochodem. Wjeżdżając do miejscowości Speedville, widzi on znak mówiący o limicie prędkości – minimum 100 km/h. Oczywiście wszystkie samochody w Speedville to Mitsubishi Colty, które gnają zgodnie z przepisami, czyli w tym wypadku minimum 100 km/h.
Warto wspomnieć, że w salonach grupy PGD ceny nowego Colta z rocznika 2011 z silnikiem 1,1 l (75 KM) po upustach zaczynają się od 33 350 zł. Dostępna jest także wersja z 1,3-litrowym motorem o mocy 95 KM oraz topowa, usportowiona odmiana Ralliart z 1,5-litrowym, turbodoładowanym silnikiem o mocy 150 KM. Zainteresowani nią muszą przygotować 64 990 zł.