Polski oddział Mitsubishi Motors oferuje -zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT- moduł mocy Steinbauer K-1000, który zapewnia pełne 502 Nm momentu obrotowego, 185 KM i elastyczność silnika lepszą aż o 20%.
Wzór dla segmentu pickupów
Innowacyjna konstrukcja L200 6.generacji – japońskiego pickupa Mitsubishi zapewnia kierowcy wzorową funkcjonalność i świetne własności jezdne na drogach utwardzonych i w terenie. Ten niezawodny pickup zaprojektowano w muskularnym stylu „Rock Solid” («Twardy jak skała»). Wyróżnia się on najnowszej generacji systemem napędu 4WD. W standardzie oferowana jest blokada tylnego mechanizmu różnicowego i opcjonalnie funkcja Off-Road.

Dzięki niej kierowca sam może wybrać jeden z 4 trybów pracy układu, przy których samochód ma lepsze zdolności terenowe. Oto tryby:
- Gravel (szuter),
- Mud/Snow (błoto/śnieg),
- Sand (piach)
- Rock (kamienie)
Spośród konkurencji Mitsubishi L200 wyróżnia także możliwość korzystania z napędu 4×4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni, także na asfalcie.
Teraz aż 185 KM I 502 Nm!
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, polski oddział Mitsubishi Motors oferuje teraz zaprojektowany dla Mitsubishi L200 z automatyczną przekładnią AT – modeli roku 2020 i 2022 – moduł mocy Steinbauer K-1000, który zapewnia pełne 502 Nm momentu obrotowego, 185 KM i elastyczność silnika lepszą aż o 20%. Zwiększona moc (+35 KM) i moment obrotowy (+102 Nm) względem fabrycznego silnika pozwoliły na skrócenie czasów przyspieszenia. Dodatkowa moc to zatem nie tylko większa przyjemność z jazdy, ale też poprawa bezpieczeństwa przy takich manewrach, jak wyprzedzanie, czy włączanie się do ruchu.

Austriacka firma Steinbauer Performance od lat zajmuje się poprawą osiągów silników w samochodach osobowych, ciężarowych, maszynach rolniczych oraz innym sprzęcie wykorzystującym do napędu silniki wysokoprężne oraz elektryczne. Moduł Steinbauer K-1000 specjalnie opracowany dla silnika 2.2D w modelu L200 z automatyczną skrzynią biegów, to zaawansowane, sprawdzone rozwiązanie. Moduł pozostaje nieaktywny podczas wyboru trybu jazdy 4LLc (napęd 4WD z blokadą centralnego mechanizmu różnicowego i reduktorem) oszczędzając skrzynię biegów i półosie, a na pierwszych biegach wzrost parametrów ograniczony jest do + 10%, podczas, gdy na wyższych biegach uzyskujemy pełne 20%. Klienci, którzy zdecydują się na montaż tego modułu utrzymują 5-letnią gwarancję na swój samochód (szczegółowe informacje na temat gwarancji są dostępne w salonach)

Oto porównanie osiągów standardowego Mitsubishi L200 z wersją z modułem Steinbauer:
Fabryczne Mitsubishi L200 2.2 Diesel AT |
Mitsubishi L200 2.2 Diesel AT z modułem Steinbauer |
|
Moc maksymalna (KM) / obr. min. | 150 / 3500 | 185 / 3100 |
Maks. moment obrotowy (Nm) / obr. min. | 400 / 1750-2250 | 502 / 2200 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 175 | 185 |
Przyspieszenie 0-80 km/h* | ok. 10,5 sekundy | ok. 9 sekund |
Przyspieszenie 80-140 km/h* | ok. 20 sekund | ok. 16 sekund |
*Pomiar własny MMC Car Poland |