Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) ogłosiła, że zajęła trzecie miejsce pośród popularnych marek w badaniu J.D. Power 2021 U.S. Customer Service Index

Badanie J.D. Power CSI sprawdza zadowolenie klientów z usług serwisowych i napraw, wykonywanych w serwisach i punktach serwisowych dealerów. Właściciele pojazdów w wieku do trzech lat są badani pod kątem swoich ostatnich doświadczeń w zakresie obsługi serwisowej u dealerów. Sprawdzanie dotyczy zarówno w kwestii prac wykonywanych w ramach gwarancji, jak i opłacanych przez klientów. Badanie sprawdza satysfakcję z wizyty w autoryzowanym serwisie w pięciu obszarach:

  • rozpoczęcia usługi,
  • odbioru pojazdu,
  • serwisu,
  • jakości usług
  • doradców serwisowych.

Ogółem, w badaniu w 2021 roku, Mitsubishi Motors poprawiło się w zakresie 11 punktów. Trzecie miejsce wśród marek popularnych (z wyłączeniem marek premium), to awans w porównaniu do 2020 roku o jedną pozycję w rankingu.

W najistotniejszej kategorii mierzonej w badaniu J.D. Power – jakości usług, Mitsubishi zajęło pierwsze miejsce wśród wszystkich popularnych marek na rynku.

„Podczas, gdy w Mitsubishi Motors jest wiele ekscytujących wiadomości o nowych produktach, wyniki badania J.D. Power 2021 CSI pokazują, że nadal koncentrujemy się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze klienta” – powiedział Mark Chaffin, dyrektor operacyjny MMNA. „Dowodem naszych osiągnięć jest utrzymanie przez nas trzeci rok z rzędu najwyższej pozycji wśród producentów azjatyckich. Osiągnęliśmy to wyłącznie dzięki entuzjazmowi i poświęceniu naszych dealerów i zespołów serwisowej obsługi posprzedażnej. Ich stałe wsparcie jest podstawowym elementem dalszego rozwoju marki na rynku amerykańskim.”

Poprzedni wpis Następny wpis