Najnowszy film
Mopar® program obsługi Klientów – powtórny start.

MOPAR CAMPAIGN_HP_EN

Wracamy do codziennego życia, choć „normalnego” nieco inaczej niż dotychczas, a marka Mopar® już od pierwszego dnia stoi u boku swoich Klientów, zapewniając im swój niezmienny profesjonalizm i zaangażowanie sieci serwisowej marek Fiat, Abarth, Lancia, Fiat Professional, Alfa Romeo i Jeep®. Jest to konkretne zobowiązanie, które w praktyce nigdy nie zawiodło, nawet w najtrudniejszych momentach ostatnich miesięcy, dając początek programowi „Mopar® Restart”, który ma na celu stopniowy restart zgodnie z przepisami rządowymi.

„Zawsze staliśmy u boku swoich Klientów, ale też ramię w ramię ze swoją siecią serwisową, zapewniając konkretny wkład w ich codzienną działalność – powiedział Giuseppe Galassi, dyrektor ds. Marketingu i komunikacji Mopar® na region EMEA. „Było tak podczas lockdownu, kiedy świadczyliśmy usługi dla tych, którzy byli na pierwszej linii walki i potrzebowali zawsze idealnie sprawnego samochodu. Było tak, kiedy sprawiliśmy, że nasze Salony i Serwisy są bezpieczne i gotowe na przyjęcie Klientów. I jest tak teraz, kiedy stopniowo wracamy do codziennego życia, zwracając większą uwagę na bezpieczeństwo, higienę i dezynfekcję otoczenia, w którym żyjemy, w tym kabin pasażerskich naszych samochodów. Zresztą, taka jest misja Mopar®: stawić czoła każdemu, nawet najbardziej nieoczekiwanemu wydarzeniu, gwarantując maksymalny spokój tym, którzy na codzień nam zawierzają”.

Francesco Abbruzzesi, szef działu Mopar Service, Części Zamiennych i Obsługi Klienta na region EMEA, podsumował to tak: „W tych trudnych miesiącach wykazaliśmy się profesjonalizmem i charakterem, wykonując autentyczną pracę zespołową na rzecz Klientów i sieci serwisowej. I jestem też pewien, że przyczyniło się do tego silne poczucie przynależności do marki Mopar i jej wartości założycielskich, jak: wyjątkowość, oryginalność, autentyczność, pasja, zaufanie, oddanie, innowacyjność i zrównoważony rozwój. Są to kluczowe słowa, które kierują naszą codzienną pracą i które każdego dnia wzbogacają bezcenne dziedzictwo doskonałości wykute w ponad 80 latach historii marki. I tak będzie w przyszłości i zawsze, przy silnej świadomości, wzmocnionej jeszcze bardziej w tych szczególnych miesiącach, że można wygrać tylko grając do jednej bramki, bez względu na cel do osiągnięcia”.

160302_Mopar_Ginevra-2016_01Zestaw do dezynfekcji PRIME, nowy wzorzec dobrego samopoczucia w samochodzie.
Od początku czerwca dostępny jest zestaw do dezynfekcji Mopar® PRIME niezbędny do wykonania usługi kompletnej dezynfekcji kabiny. Właśnie na tym aspekcie skupia się nowa kampania informacyjna przygotowana przez Armando Testa, która określa dezynfekcję przestrzeni, w których przebywamy mianem „nowego wzorca dobrego samopoczucia”. W szczególności, ze względu, że zarazki, grzyby i bakterie mogą gromadzić się w układzie klimatyzacji, przez co powietrze w kabinie staje się zanieczyszczone, ważna jest dezynfekcja całego układu klimatyzacji i wymiana filtra kabinowego podczas każdego przeglądu okresowego, wykonywanego co 15 000 km lub co najmniej raz w roku, zwłaszcza jeśli samochodem podróżują dzieci, osoby starsze lub osoby narażone na ryzyko zachorowania.
Ponadto, w ofercie produktów PRIME by Mopar, dostępny jest nowy wysokowydajny filtr kabinowy, który dzięki specjalnej powłoce polifenolowej jest w stanie zneutralizować do 96% alergenów, niemal całkowicie zapobiegać przenikaniu drobnego pyłku i szkodliwych gazów (PM 2.5) oraz ograniczać rozwój pleśni i bakterii o ponad 98%. W ten sposób można zapewnić skuteczną i pełną ochronę wszystkich osób podróżujących samochodem.
Usługa obejmuje również wykorzystanie parownika do czyszczenia układu ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC). Oczywiście, dodatkowo Klienci mogą wykonać inne kontrole zalecane po dłuższym postoju, takie jak wymiana opon, kontrola akumulatora, kontrola hamulców i amortyzatorów.

160302_Mopar_Ginevra-2016_03

Konkretny wkład marki Mopar® w ożywienie działalności Dealerów i punktów serwisowych.
Jak wiemy, w ramach odmrażania gospodarki, sieć sprzedaży i obsługi posprzedażnej FCA, szybko była gotowa powitać swoich Klientów w pełnym poszanowaniu norm bezpieczeństwa, dzięki zapewnieniu środków ochrony indywidualnej pracownikom i Klientom oraz specjalnie opracowanym procedurom uwzględniającym przyjęcie do serwisu, jazdy testowe i naprawy. Został również oficjalnie zaprezentowany nowy pakiet ochronny D-Fence by Mopar® oferowany dla nowych wersji Fiata 500 i Pandy z napędem hybrydowym. Pakiet, dostępny teraz dla całej gamy Fiata, składa się z trzech urządzeń: wysokowydajnego filtra kabinowego Prime, oczyszczacza powietrza z filtrem HEPA i lampy UV-C.
Zacznijmy od przenośnego oczyszczacza powietrza, wyposażonego w filtr HEPA, który w ciągu kilku minut oczyszcza powietrze w samochodzie. Urządzenie filtruje pyłki i mikrocząsteczki (PM 2,5) oraz eliminuje toksyczne gazy i usuwa do 98% bakterii. Natomiast lampa UV-C dezynfekuje wszystkie powierzchnie wewnątrz samochodu, eliminując do 99% bakterii, dzięki systemowi sterylizacji UV-C. Ponadto, jest wyposażona w technologię plug&play.

Co ważne, Mopar® uspokoił wszystkich swoich Klientów, których gwarancja kontraktowa na samochód, gwarancja rozszerzona czy pakiet przeglądów okresowych upływały w okresie ogólnonarodowego lockdownu. W takich przypadkach, okres karencji na wykonanie przeglądu został dobrowolnie przedłużony przez FCA o jeden miesiąc po terminie zakończenia wspomnianych wyżej ograniczeń. A każdy utracony termin wizyty czy naprawy zostanie ponownie zaplanowany po wznowieniu normalnej działalności.

Więcej dowiesz się 

Euromobil, ul. Krasnobrodzka 5 (Trasa Toruńska przy rondzie Łabiszyńska), 03-214 Warszawa, telefon: (22) 510 00 90

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek: 09.00 – 19.00

Sobota: 10.00 – 16.00

 



Wróć