Nowa Kia Niro oferuje zelektryfikowaną mobilność dla każdego. Gama Niro obejmuje bowiem model hybrydowy, hybrydowy typu plug-in i elektryczny. To sprawia, że przejście na elektryczną mobilność staje się proste i przystępne. Do tego mamy większe i bardziej uniwersalne nadwozie. Ceny modelu zaczynają się od 117 000 zł.

Nowa Kia Niro – krok do przyszłości

W stosunku do udanego Niro pierwszej generacji, które zapoczątkowało linię zelektryfikowanych modeli marki Kia w Europie, nowy model gruntownie zmodernizowano.
Długość nowego Niro zwiększyła się o 65 mm, a rozstaw osi zwiększył się o 20 mm. Dzięki temu nowa Kia Niro oferuje przestronne i funkcjonalne wnętrze. Zaprojektowano je tak, aby było zarówno przyjazne dla środowiska, jak i intuicyjne w obsłudze.

Wysokość wnętrza z przodu wynosi aż 1028 mm. Z tyłu wynosi ono 1005 mm w modelach HEV i PHEV oraz 967 mm w Niro EV. Sporo miejsca jest również na nogi. Wszystko to sprawia, że pasażerowie tylnych siedzeń mogą zrelaksować się podczas podróży.

Przy złożonym oparciu tylnej kanapy pojemność bagażnika nowego Niro wynosi 1445 litrów w modelu HEV, 1342 litry w wersji PHEV i 1392 litry w Niro EV. Poręczny, 20-litrowy kuferek oferowany do elektrycznego Niro EV zapewnia dodatkową przestrzeń do przechowywania.

Dodatkowo, izolacja kabiny ogranicza niepożądany hałas, pochodzący od układu napędowego i toczenia opon, co poprawia komfort podróżowania.

Nowa Kia Niro

Napędy Niro – trzy razy elektryfikacja

W wypadku nowego Niro konstruktorom udało się zmniejszyć wpływ samochodu na środowisko. Jednocześnie udało się też zwiększyć zasięg jazdy na energii elektrycznej zarówno modelu PHEV, jak i BEV.

Wersje HEV i PHEV nowego Niro są wyposażone w silnik benzynowy Smartstream GDi o pojemności 1,6 litra. Zastosowano w nim szereg innowacyjnych rozwiązań mających na celu ograniczenie zużycia paliwa.

Wydajność poprawia również innowacyjna, automatyczna sześciobiegowa dwusprzęgłowa przekładnia drugiej generacji. Nie ma w niej biegu wstecznego, a podczas cofania wykorzystywany jest napęd silnika elektrycznego zamiast spalinowego. Sprawia to, że nowa skrzynia biegów jest o 2,3 kg lżejsza od poprzedniej.

 

Chcesz być na bieżąco? Zostaw KONTAKT

Kia Niro wersja PHEV

Zmiany, które zastosowano w nowym Niro PHEV obejmują m.in. większy akumulator, który może zmagazynować 11,1 kWh energii (w porównaniu z 8,9 kWh w poprzednim modelu). Zapewnia to jazdę na napędzie elektrycznym do 65 km (wg WLTP, z 16-calowymi obręczami kół). Zoptymalizowano również tryb jazdy EV, aby samochód mógł jechać dłużej przy użyciu energii elektrycznej.

Nowa Kia Niro

Kia Niro wersja EV

Klienci nowego Niro EV będą mieli do dyspozycji zasięg do 460 km. Silnik o maksymalnej mocy 150 kW i maksymalnym momencie obrotowym 255 Nm zapewnia doskonałą elastyczność w każdych warunkach jazdy. Ładowanie Niro EV jest szybkie i wygodne – ładowanie od 10 do 80% pojemności akumulatora za pomocą szybkiej ładowarki trwa jedynie 43 minuty.

Zapraszamy do salonu

Nowe Niro – oferowane, do wyboru, z napędem hybrydowym (HEV), hybrydowym typu plug-in (PHEV) i elektrycznym (BEV) – po raz kolejny umożliwia klientom wybór układu napędowego, który najlepiej odpowiada ich potrzebom.
Jako pierwsze, w lipcu, do salonów trafią modele z napędem hybrydowym i hybrydowym typu plug-in, Kia Niro EV zadebiutuje na rynku miesiąc później.

Nowa Kia Niro
Poprzedni wpis Następny wpis