Obecnie pełna unifikacja części i wielu elementów wnętrza sprawiły, że pojazdy utraciły swój indywidualizm. Stąd też oryginalny, emocjonalny design, sportowy charakter i szeroki wybór lakierów są elementami zwracającymi uwagę klientów. Bazując na tych preferencjach nabywców, hiszpańska marka Cupra sięgnęła po odważne i nieszablonowe rozwiązania. Hiszpański producent umożliwia indywidualne dostosowanie samochodu do własnych preferencji. Na czym polega personalizacja modeli Cupra?
Gama modernizacji modeli Cupra jako komfort i moc
Z danych sprzedażowych wynika, że tylko 7% dotychczasowych klientów marki CUPRA zdecydowało na wyposażenie swojego auta w manualną skrzynię biegów. Natomiast mając na uwadze wygodę, aż 93% konsumentów wybrało automatyczną skrzynię biegów typu DSG.
Dane sprzedaży wskazują też, że aż 47% polskich klientów wybiera silniki powyżej 200KM. O takim modelu pisaliśmy w teście Cupry Ateca. Klienci mają do wyboru również w pełni elektryczny model CUPRA Born, który dostępny jest w dwóch wersjach – z akumulatorem o mocy 58 kWh oraz 77 kWh do wyboru.
Personalizacja modeli Cupra, czyli efekt wizualny
Jedną z najbardziej oczywistych możliwości personalizacji jest wizualizacja nadwozia. Samochody marki Cupra są tutaj ziszczeniem marzeń każdego nabywcy. Przyciągają uwagę zarówno dzięki bogatej ofercie kolorystycznej, dzięki oryginalnym miedzianym elementom, ale także za sprawą niecodziennej, matowej karoserii.
Najczęściej wybieranym kolorem w Polsce z całej gamy kolorystycznej hiszpańskiego producenta jest Magnetic Tech – decyduje się na niego aż 28% klientów.
Z danych sprzedażowych wynika również, że już około 10% polskich klientów marki zdecydowało się dodatkowo na pokrycie samochodu matowym lakierem. Opcja ta dostępna jest przy wyborze wszystkich modeli aut oferowanych przez markę.
Ci, które chcą jeszcze mocniej podkreślić, to jak ważny jest dla nich styl, mogą wzbogacić swój samochód o nowy pakiet: Cooper+, który dostępny jest wyłącznie w modelu CUPRA Formentor. Obejmuje on 18-calowe, matowe felgi w kolorze czarnym z miedzianymi elementami.
Cupra dla melomanów
W bogatej ofercie wyposażenia nie mogło zabraknąć specjalnego pakietu dla melomanów. Z myślą o takich klientach Cupra oferuje możliwość konfiguracji swoich modeli o system audio premium. Pakiet BeatsAudioTM oferuje wysokiej jakości dźwięk o mocy 400W, składający się z 8 głośników, subwoofera i opcji surround. Z danych sprzedażowych marki wynika, że 48% klientów zdecydowało się do tej pory doposażyć swój samochód w system BeatsAudioTM. Dostępny jest on w każdym modelu hiszpańskiej marki.
Wyposażenie dla spokoju duszy
Cupra umożliwia też swoim klientom wzbogacenia pojazdu o pakiet Protect. Łączy on w sobie alarm z funkcją SAFE, pozwalający na zwiększenie ochrony samochodu przed kradzieżą, z systemem ochrony pasażerów Pre-Crash Assist. Na tego typu dodatkowe zabezpieczenia decyduje się 75% polskich klientów marki.
A pomyśleć, że kiedyś kolor metalik był szczytem luksusu.
Mieczysław Kowalik