Seat zapowiada nadchodzący rok jedną, ważną premierą i wielkimi emocjami dla fanów sportowej jazdy.
2017 rok był dla Seata pod wieloma względami przełomowy. Marka z sukcesem kontynuuje największą ofensywę produktową w swojej historii, a rozwijając swoją ofertę produktową udowadnia, że doskonale wie, jakich samochodów poszukują kierowcy. W Polsce od stycznia 2017 Seat sprzedał już ponad 10 000 nowych aut – to wynik z początku grudnia. Ofensywa trwa.
Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR Seat: Wyniki sprzedaży SEAT-a w Polsce dynamicznie pną się w górę, co świadczy o rosnącej popularności marki w naszym kraju. Hiszpański temperament samochodów przypada do gustu polskiego kierowcy, co potwierdza okrągła liczba sprzedanych modeli, która nieustannie rośnie.
W 2018 roku hiszpańska marka zamierza się wzmocnić pokazując klientom trzeciego po Atece i Aronie SUV-a. Niespodzianka czeka także na miłośników samochodów sportowych.
Nowy SUV, większy od Ateki oferowany będzie w wersji 5- i 7-osobowej i będzie jednocześnie stanowił zapowiedź zupełnie nowego języka stylistycznego marki. To także pierwszy model w historii hiszpańskiego producenta, na którego nazwę głosowali miłośnicy marki z całego świata – ma ona zostać ogłoszona już wkrótce.
To będzie także rok sportowych emocji spod znaku Cupra. Ekskluzywny Leon Cupra R o mocy 310 KM trafi niebawem do pierwszych klientów, a tych jest garstka, ponieważ wyprodukowanych zostanie tylko 799 sztuk. Zwiększona o 12,5 proc. siła docisku oraz przyspieszenie do 100 km/h w czasie 5,7 zapowiadają naprawdę dużą frajdę z jazdy.