Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom kierowców starszych samochodów Mitsubishi, w Japan Motors przygotowano specjalny program serwisowy na preferencyjnych warunkach. Dlaczego serwis Japan Motors i każdy autoryzowany ma przewagę nad „zaprzyjaźnionym warsztatem pana Janka”?

Powodów innego spojrzenia na profesjonalne serwisy jest kilka. Jeżeli mamy samochód od nowości, to warto jeździć do fachowców nawet po gwarancji, gdyż:
po pierwsze mamy pewność dobrej naprawy i diagnostyki,
po drugie samochód szybciej znajdzie nabywcę, gdy będziemy go odsprzedawać.
Gdy kupujemy kilkuletni samochód jeżdżący od nowości w Polsce i serwisowany w stacji autoryzowanej, to także warto nadal odwiedzać fachowców z powodów podanych powyżej. Oczywiście musimy określić czy wizyta w autoryzowanych serwisie jest dla naszego pojazdu opłacalna, gdyż inaczej „kilkuletni samochód” jest postrzegany w przypadku Colta czy Space Stara, a inaczej w przypadku Outlandera czy Pajero.

Jednakże bez względu na wiek naszego modelu w autoryzowanym serwisie mamy pewność:

Szkolenia i wiedzy mechaników. Czasy, gdy dobry mechanik z kluczem płaskim, śrubokrętem i młotkiem był w stanie naprawić w samochodzie wszystko, dawno minęły. Nowe technologie wprowadzane w samochodach sprawiają, że obecnie mechanicy co pewien czas muszą uczestniczyć w specjalnych szkoleniach, podczas których poznają nowe rozwiązania. Ze względu na fakt, iż są to szkolenia specjalistyczne, tajniki te poznają głównie pracownicy autoryzowanych serwisów i to oni są najbardziej kompetentni w naprawie danych modeli.
Przypomina to nieco wizytę u lekarza. Przecież każdy lekarz wie coś o medycynie, ale tylko specjalista jest godny zaufania w swej dziedzinie i stąd skierowania do specjalisty. A serwis taniego mechanika? Posługując się analogią medyczną, to jak wizyta u znachora. Może się uda…

Urządzenia diagnostyczne i fachowość. Autoryzowany serwis to także dostęp do urządzeń diagnostycznych dedykowanych w danej marce oraz doświadczenie mechaników. Przecież mechanik pracujący od kilkunastu lat z samochodami Mitsubishi szybciej rozpozna usterkę w tym modelu, niż mechanik BMW, czy Audi (analogiczna sytuacja będzie oczywiście gdy Audi czy BMW podjedzie do serwisu Mitsubishi). Dodatkowo mechanik stale pracujący z modelami danej marki bardzo szybko zauważy niepokojące objawy w naszym samochodzie i zasugeruje zwracanie uwagi na ten problem.

SONY DSC

Części pewne, czy tanie? Cena części zamiennych stosowanych w autoryzowanych serwisach to osobna historia. Nie ulega wątpliwości, że są to części dobre i trwałe, ale… nie są najtańsze. Warto jednak zwrócić uwagę na ten aspekt od drugiej strony. Przykładowo tanie klocki hamulcowe są głośne (niewłaściwy dobór elementów ciernych do tarcz), przy nagrzaniu tracą zdolność hamowania (fading będący często efektem niewłaściwego opracowania mieszanki trącej na okładzinie), albo też zużywają się zbyt szybko (zbyt miękka struktura okładziny). Tym samym takich okładzin nie ma w sprzedaży w autoryzowanym serwisie. Są tylko droższe, ale sprawdzone i gwarantujące pewność jazdy i bezpieczeństwo. Ponadto tańsze klocki wymieniamy częściej, a często niszczą także tarcze, co wymusza nowe koszty. Dokładnie na temat wypowiadał się specjalista PGD , po wielokrotnych zapytaniach klientów.

Wypowiedź Czytaj Tutaj

 

Obecnie w serwisach Japan Motors zastosowano preferencyjne, niższe ceny dla osób szukających pewnych i trwałych części i decydujących się na sprawdzenie i serwisowanie samochodu w serwisie. Teraz wybrane grupy części eksploatacyjnych oraz serwisowych dedykowanych do przeglądów okresowych dla samochodów po gwarancji są tańsze nawet do 35%.

Dzięki temu masz pewność, że części przeznaczone do samochodu po gwarancji są:
Tańsze nawet do 35%
Zaakceptowane i rekomendowane przez inżynierów Mitsubishi Motors
Wykonane z najwyższą troską o bezpieczeństwo
Idealnie dopasowane
Objęte 2-letnią gwarancją

Inwestycja w przyszłość
W przypadku zakupu/sprzedaży auta, jego historia serwisowa w autoryzowanym serwisie jest poważnym atutem przemawiającym na korzyść modelu. Kupując serwisowany pięcioletni samochód o przebiegu 110 000 km mamy pewność, że model pokonywał ok 22 tys km rocznie, a nie 98 tys w trzy lata do czasu gwarancji (co widnieje w książce gwarancyjnej), a potem nagle… stanął nie używany. Wszystko możemy bowiem potwierdzić w fakturach i w serwisie.
To samo będzie dotyczyło naszego samochodu, który będziemy sprzedawać. Zyskujesz wiarygodność w oczach przyszłego kupującego. Każdy przegląd okresowy wykonywany w serwisie Mitsubishi jest odnotowywany w książce serwisowej Twojego samochodu. Dzięki temu przy sprzedaży samochodu uzyskasz za niego wyższą cenę, ponieważ kupujący będzie miał pewność, że jego historia serwisowa jest w pełni udokumentowana.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć:
Japan Motors, ul. Wyzwolenia 95, 43-300 Bielsko-Biała, telefon: (33) 827 00 30
Japan Motors, ul. Krasnobrodzka 5, (Trasa Toruńska przy rondzie Łabiszyńska), 03-214 Warszawa, telefon: (22) 510 00 30
Japan Motors, ul. Stawowa 2, 41-214 Sosnowiec, telefon: (32) 200 99 36

 

Poprzedni wpis Następny wpis