Wyjątkowe sytuacje wymagają nietypowych rozwiązań, szybkich reakcji i wykorzystywania najbardziej efektywnych w danej chwili kanałów komunikacji. Dlatego realizujemy kampanię #WakacjezMitsubishi głównie w mediach społecznościowych, używając w niej wizualnego języka, którym posługują się odbiorcy. – powiedział Łukasz Wójcik, dyrektor pionu marketingu i PR w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Kampania #WakacjezMitsubishi ma na celu promocję czterech modeli Mitsubishi: Space Star, Eclipse Cross, Outlander oraz Outlander PHEV.

Powstałe z myślą o charakterystyce mediów społecznościowych 4 sesje zdjęciowe, 6, 15 i 30-sekundowe spoty reklamowe oraz 1-minutowy film promocyjny ukazują wakacyjne historie ośmiorga bohaterów – pary kite-surferów podróżujących nowym modelem Mitsubishi Space Star z namiotem i-kamper na dachu, pary triathlonistów w Mitsubishi Eclipse Cross oraz 4-osobowej rodziny z dwójką małych dzieci, zwiedzającej wybrzeże Outlanderem PHEV z przyczepą.

W finale filmu 3 ekipy podróżników spotykają się na wspólnym ognisku, bawią, rozmawiając i dzieląc się wrażeniami ze swoich wypraw a następnie oglądają film z rzutnika korzystając z gniazda 1500 W w Outlanderze PHEV.

dsc03356

Zdjęcia i filmy przestawiają ich pasje i sposoby na spędzanie wakacji oraz miły nastrój, który towarzyszy grupie przyjaźniących się ze sobą ludzi.

Słuszność nowej strategii znalazła już swoje potwierdzenie w lipcowych wynikach sprzedaży samochodów Mitsubishi w Polsce. Przy sporym, bo aż 11,93% spadku na polskim rynku, polski oddział Mitsubishi Motors, dzięki efektywnym działaniom marketingowym, zanotował w lipcu wzrost udziału w rynku, który obecnie wynosi 1,14%.

Dokładne dane o poszczególnych ofertach można znaleźć:

  • Japan Motors, ul. Wyzwolenia 95, 43-300 Bielsko-Biała, telefon: (33) 827 00 30
  • Japan Motors, ul. Krasnobrodzka 5, (Trasa Toruńska przy rondzie Łabiszyńska), 03-214 Warszawa, telefon: (22) 510 00 30
  • Japan Motors, ul. Stawowa 2, 41-214 Sosnowiec, telefon: (32) 200 99 36

 

Poprzedni wpis Następny wpis