SEAT Ibiza to blisko 6 milionów sprzedanych aut od momentu swojego debiutu w 1984 roku, a model Arona w zaledwie 4 lata od premiery stał się drugim sprzedażowym filarem marki. Przyszedl czas na modele z roku 2021…


Nowe SEATy Ibiza i Arona zaprojektowano, by odpowiedzieć na współczesne wymogi digitalizacji i dostępności w sieci. Zachowanie młodzieńczego charakteru i intuicyjność obsługi były priorytetem dla projektantów podczas modernizacji modelu. Zupełnie nowy styl projektowania oraz zaawansowana technologia pozwoliły na ulepszenie funkcjonalności i jakości wnętrza.

– SEAT Ibiza to kluczowy model w historii marki z blisko 6 milionami egzemplarzy sprzedanych pięciu pokoleniom klientów. SEAT Arona w ostatnich latach stał się kolejnym wyraźnym filarem dla naszej marki. W zeszłym roku był globalnie drugim najczęściej sprzedawanym modelem SEAT-a – mówi Wayne Griffiths, prezes marek SEAT i CUPRA. – Jestem dumny z unowocześnienia i odświeżenia obu projektów aut. Dzięki tym zmianom oferowana przez nas gama samochodów jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale i bardziej praktyczna.

Do przodu od 1984 roku

Ibiza pozostaje istotnym autem dla historii sukcesu hiszpańskiej marki. Od momentu wprowadzenia samochodu na rynek w 1984 roku mały hatchback jest jednym z najpopularniejszych modeli, jakie kiedykolwiek opuściły linię produkcyjną SEAT-a. Lifting miejskiego samochodu pozwoli na zachowanie niesłabnącej atrakcyjności. Z kolei miejski SUV, Arona, który zadebiutował w 2017 roku, dzięki odświeżeniu zyska bardziej wyrazisty wygląd zewnętrzny, a co za tym idzie bardziej terenowy charakter.

Chcesz być na bieżąco z tą ofertą ZADZWOŃ

 

Poprzedni wpis Następny wpis