Wybierz markę

duża grupa ludzi przy samochodach Mitsubishi, ludzie przyjaźnie machają rękami - umowa Astara i Salesfore

Tak, to jest informacja biznesowa. Ale cenna dla konsumentów – użytkowników Mitsubishi, bo to my będziemy korzystać z owoców współpracy, jaką zintensyfikowały Astara i Salesfore. Dotyczy ona obszaru CRM, czyli customer relationship management, czyli zarządzania kontaktami z klientami. Od skrótowej, uproszczonej i formalnej nazwy należy szybko przejść do filozofii biznesu, który ma być skoncentrowany na kliencie. Bo przecież nie chodzi nam o informatyczną obudowę CRM, ale o przyjęcie filozofii  skupienia na kliencie. Zaspakajanie potrzeb i oczekiwań konsumentów jest w tej filozofii biznesu wartością, a nie kosztem. I właśnie dlatego ta informacja jest dla nas istotna.

Astara i Salesfore

Astara jest nam bliżej znana od kilku miesięcy, jako generalny dystrybutor samochodów, części i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce. Wiadomo, że to właśnie Astara Poland zaopatruje salony i serwisy Mitsubishi w Polsce w to, czego oczekują klienci. O zmianach pisaliśmy i firmę przedstawialiśmy na blogu w sierpniu. Ale też pamiętajmy, że Astara to firma globalna, która jest obecna w siedemnastu krajach na trzech kontynentach. Jej działalność ewoluowała od dystrybucji samochodów do szerokiego portfolio produktów i usług związanych z mobilnością.

Z kolei Salesforce to światowy lider w dziedzinie CRM – customer relationship management, czyli w zarządzaniu kontaktami z klientami. Autorskie rozwiązania i oprogramowanie Salesforce umożliwiają firmom wszystkich wielkości i branż cyfrową transformację w celu najlepszego poznania oczekiwań ich klientów. Jedna z kluczowych idei Saleforce brzmi: Zapewnij doskonałą obsługę klienta z dowolnego miejsca.

Współpraca i jej cele

Współpraca zmierza do wykorzystania szerokiej wiedzy Astary z zakresu mobilności oraz rozwiązań technologicznych Saleforce w strategicznych proklienckich inicjatywach branży motoryzacyjnej. Astara od dawna (od zawsze?) monitoruje trendy rynku koncentrujące się na kliencie. To pozwala jej rozwijać nowe możliwości oraz oczekiwane przez klientów użyteczne rozwiązania, wybiegające w stronę przyszłej mobilności. Zgodnie z warunkami zacieśnionej współpracy, Astara i Salesfore rozszerzają relacje, które utrzymują od 2015 roku.  W oparciu o efekty obecnej współpracy nad projektami transformacji cyfrowej i wdrożeń Salesforce w firmie Astara, strony uzgodniły poszukiwanie możliwości wykorzystania specjalistycznych rozwiązań Salesforce przeznaczonych dla branży motoryzacyjnej w firmie Astara.

Odkąd rozpoczęliśmy współpracę z Salesforce w 2015 roku, wszystko, co zrobiliśmy w zakresie cyfryzacji, zostało zaprojektowane tak, aby miało uzasadnienie w naszej działalności i sens biznesowy – powiedział Jorge Navea, dyrektor generalny Astara. – Dzięki temu udało nam się osiągnąć rentowny wzrost i dopasować strategię do preferencji naszych klientów. Teraz mamy najlepszą pozycję do wspólnego poszukiwania sposobów sprostania nowym wyzwaniom w branży motoryzacyjnej i mobilności.
W chwili, kiedy branża motoryzacyjna przekształca swoje działania, nasze partnerstwo z firmą Astara stanowi połączenie innowacyjnej technologii z wiedzą branżową. To pomaga firmom w ponownym określeniu ich modeli biznesowych – skomentował Denis Terrien, dyrektor generalny Salesforce South Europe, Middle East & Africa. – Cieszymy się z poszerzenia partnerstwa, które pozwoli nam precyzyjniej pozycjonować producentów i dealerów, aby lepiej rozumieli i obsługiwali swoich klientów.

My możemy oczekiwać, że jeśli producent i dystrybutorzy będą lepiej rozumieli nas klientów, to pełniej będą wychodzić naprzeciw naszym oczekiwaniom. W ofercie handlowej i obsłudze, zarówno w salonach, jak i w serwisach.

Władysław Adamczyk

biznes uścisk dłoni jorge navea astara i denis terrien salesforce umowa Astara i Salesforce
Jorge Navea (Astara) i Denis Terrien (Salesforce)
Poprzedni wpis Następny wpis

    Szukasz auta dla siebie?
    Wypełnij formularz, a my się z Tobą skontaktujemy!