Astara Poland dawniej MMC Car Poland

Firmę MMC Car Poland znamy od 26 lat, odkąd jest generalnym dystrybutorem samochodów, części i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce. Stara dobra znajomość pozostaje, lecz w związku z wstąpieniem w nowy związek, MMC Car Poland zmienia nazwę na ASTARA Poland. Czy zatem nabywcy i użytkownicy samochodów Mitsubishi zmodyfikują łacińską sentencję „Per aspera ad astra” do postaci „Per Astara ad astra”?

Sentencja „przez ASTARĘ do gwiazd” może oznaczać na przykład drogę do Parku Gwiezdnego Nieba w Bieszczadach. Albo do całkowicie nowych generacji modeli Mitsubishi Colt oraz ASX, które będą miały premierę już pod znakiem ASTARA.

Astara Poland, dawniej MMC Car Poland

Nowy związek, o którym napisaliśmy we wstępie, nie jest taki całkiem nowy. MMC weszło w skład globalnej grupy Berge Auto (Bergé Automoción) już ponad dwa lata temu. Ponieważ jednak macierzysta grupa zmieniła nazwę na Astara, to w konsekwencji podobnie stało się w Polsce.

Mimo wielu sukcesów MMC, nie planuje się stosowania śródtytułowego dookreślenia „dawniej MMC Car Poland”. W ciągu 26 lat firma sprzedała ponad 100 000 samochodów z logo Trzech Diamentów. Natomiast sieć autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors w Polsce tworzy dziś 26 salonów i 40 stacji serwisowych.

Absolutnie nie możemy napisać, że nic (poza nazwą) się nie zmieni. Firma oczywiście pozostaje generalnym dystrybutorem samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce. I jako taki zaprasza na światową premierę nowej generacji SUV-a ASX (także z napędami hybrydowymi) zaplanowaną na 20 września. Jednakże w ramach nowej strategii rozwoju Astara Poland pracuje także nad rozszerzeniem skali działań. Już wkrótce ma zaprezentować nowości w oparciu o własny ekosystem dystrybucji, łączności i mobilności, wykorzystujący najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.

Firma koncentruje się na zmieniających się potrzebach Klientów i pracuje nad wdrożeniem nowego ekosystemu działalności w Polsce. Prace te stanowią odpowiedź na wyzwania naszych czasów dotyczące osiągnięcia zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej. Zaawansowana cyfryzacja działań przyspieszy i ułatwi wszystkie etapy zakupu nowego samochodu bez wychodzenia z domu. Pozwoli też na rozwijanie nowych usług i doświadczeń związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdów.

– Od zawsze nasza strategia była skoncentrowana na Kliencie i jego potrzebach. Teraz dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Astara będziemy potrafili w jeszcze lepszym stopniu odpowiedzieć na rosnące oczekiwania Klientów. Zaproponujemy różnorodne formy własności i użytkowania pojazdów – od zakupu z wieloma formami finansowania, przez krótko- i długookresowy wynajem, a także subskrypcję i systemy łączności. Wejście do międzynarodowej i wielomarkowej grupy Astara otworzyło przed nami szerokie możliwości rozwoju firmy – skomentował Piotr Szewczyk, dyrektor operacyjny Astara Poland.

Astara w świecie

Działająca od 1979 roku Astara to jedna z największych na świecie grup przedsiębiorstw z obszaru motoryzacji i mobilności. Swoje produkty i usługi oferuje w dziewiętnastu krajach na trzech kontynentach, a jej sprzedaż to ponad 230 000 pojazdów rocznie. Astara poza Polską jest obecna w Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Austrii, Belgii, Luksemburgu, Holandii, Finlandii, Czechach, Słowacji, Szwecji, Szwajcarii, Argentynie, Boliwii, Chile, Kolumbii, Peru i na Filipinach.  Jako nowa, innowacyjna i zaawansowana technologicznie marka, Astara realizuje plan strategiczny koncentrujący się na rosnących i zmieniających się potrzebach klientów w zakresie zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej.

Nie trzeba przypominać, że w grupie siła, bo przecież Klienci Grupy PGD doskonale o tym wiedzą i na tym korzystają.

Radek Pszczółka

Astara Poland dawniej MMC Car Poland
Astara Poland dawniej MMC Car Poland
Poprzedni wpis Następny wpis