Czas pandemii wymaga zmiany priorytetów i zmiany obsługi posprzedażnej. Stąd też przygotowany przez PGD pakiet MotoTarcza dokładnie przedefiniował działalność usług serwisowych w obecnych czasach.
Ponieważ usterka, a nawet normalne eksploatacyjne zużycie nie wiedzą o koronawirusie, a brak realizacji napraw i bieżących przeglądów mogą odbić się na stanie technicznym innych podzespołów, w PGD przystosowano serwis do aktualnych warunków życia.
Opracowany w PGD pakiet MotoTarcza ma dodatkowo zapewnić klientom Bezpieczeństwo jakiego dotychczas nie oferowano w motoryzacji.
Bezpieczny Salon/Bezpieczny Serwis – Przestrzeganie wszystkich procedur zwiększających bezpieczeństwo w punktach obsługi. Dezynfekcja, sterylność, dystans społeczny poprzez wydzielone strefy. Obawa wizyty musi zostać rozwiana.
Wirtualny Salon i Wirtualny Serwis – korzystaj z dedykowanego narzędzia, nie wymagającego żadnych instalacji, połącz się na video. Porozmawiaj o zakupie, umów wizytę serwisową, opisz usterkę czy komunikat, który pojawił się w Twoim samochodzie bez żadnego ryzyka epidemicznego. Jesteś na kwarantannie? Nie chcesz wychodzić z domu? Nie masz z kim zostawić dzieci? Żaden problem – pracownicy PGD spotkają się on-line!
Dzięki opracowanemu pakietowi MotoTarcza ma zostać zapewniona normalna eksploatacja i serwisowanie samochodu bez narażenia ludzi na niebezpieczeństwo zarażenia wirusem, a jednocześnie utrzymany będzie system przeglądów gwarantujących bezpieczeństwo na drogach i warunki gwarancyjne. Opracowując pakiet MotoTarcza jeden z punktów poświęcono też grupie zawodowej, której pracownicy są na pierwszej linii frontu w walce o opanowanie pandemii. Dbałość o tych ludzi jest pomocą realizowaną w tej walce przez PGD.
Oto najważniejsze aspekty MotoTarczy oferowanej już w serwisach PGD;
- Grupy zawodowe z rabatem i statusem grupy uprzywilejowanej: służby medyczne (lekarze, pielęgniarki, Ratownicy medyczni), strażacy, policjanci, straż miejska.
Należysz do Tych na pierwszej linii frontu walki z pandemią? Przywożąc do nas swój prywatny samochód po prostu nam o tym powiedz. Bardzo chcemy pomóc i wesprzeć Was najlepiej jak potrafimy. Gwarantujemy Wam zatem pierwszeństwo w obsłudze, wiemy że Wasz czas jest teraz najcenniejszy. Dodatkowo przyznamy Wam rabaty na części i wykonaną usługę. Samochody nie powinny Was teraz zawieść. Zadbamy o to!
- Usługa door to door (nawet w wersji bezpłatnej).
Odbierzemy od Ciebie samochód. Wykonamy usługę. Odwieziemy auto. Proste, prawda? Skontaktuj się z nami i sprawdź – ta usługa może kosztować nawet 0zł!
- Bezpłatne sprawdzenie stanu technicznego (przy wizycie).
Jeśli przyjeżdżasz do nas na serwis, przy wykonaniu usługi sprawdzimy, bez żadnych opłat dodatkowych, kilka ważnych punktów dla Twojego bezpieczeństwa, komfortu czy nawet przyjemności z jazdy. Nasz doradca poinformuje Cię o ewentualnych problemach, wskaże rekomendacje a TY zdecydujesz czy i kiedy chciałbyś aby się nimi zająć.
- Za wykonaną usługę nie musisz płacić od razu!
Dla Twojego bezpieczeństwa finansowego przygotowaliśmy kredyt na usługi, części i akcesoria zakupione w naszych serwisach. Oczywiście wszystkie formalności załatwimy na miejscu.
Pamiętajmy:
Zbliżający się czas wiosenny i związane z tym planowane naprawy i przeglądy nie zostały przez pandemię odroczone!
Bezpieczeństwo Twoje i Twoich bliskich to nie tylko ochrona przed koronawirusem!
MotoTacza to także zakupy samochodów w formie „Kup Teraz. Zapłać w przyszłym roku”. Na ten temat CZYTAJ TUTAJ