Epidemia Covid19 całkowicie zmieniła styl życia do jakiego byliśmy przyzwyczajani. Co więcej, nad wieloma krajami zawisło widmo kryzysu, a rządy wszystkich państw rozpoczęły wdrażanie Tarczy Antykryzysowej, mającej ratować rodzime gospodarki. Grupa PGD, będąca liderem polskiego rynku dilerskiego w roku 2019, opracowała analogiczną MotoTarczę, pozwalającą ludziom na odnalezienie się w obecnych czasach w motoryzacyjnym świecie. Jest to szczególnie ważne dzisiaj, gdyż motoryzacja stała się częścią naszego życia, a posiadanie samochodu to m.in:
- Większe bezpieczeństwo
Korzystanie ze środków komunikacji publicznej niesie za sobą znacznie większe ryzyko zarażenia niż korzystanie z własnego samochodu. Ponadto osoby które planowały przed latem zmianę samochodu, chcąc zapewnić wyższy poziom bezpieczeństwa swej rodzinie, nie powinny z powodu pandemii rezygnować z bezpieczeństwa najbliższych.
- Mobilność to wymóg pracy
Aktualnie samochód stał się już w Polsce takim samym narzędziem pracy jak komputer. Często jest on nawet bardziej doceniany, gdyż -szczególnie dla osób mieszkających poza miastem- jest on jedynym szybkim i pewnym środkiem transportu. Rezygnacja z samochodu spowoduje niemożność dojazdu do pracy i… spirala kryzysu zacznie się nakręcać.
- Zadowolenie i styl życia
Nie zmienia to oczywiście faktu, że samochód jest także stylem i radością życia. Gdybyśmy bowiem przyjęli, że ma to być jedynie środek transportu z miejsca A do miejsca B, to… wystarczyłby jeden, identyczny dla wszystkich model auta. A przecież mamy wiele firm, modeli, specyfikacji i stylizacji. Nie musimy rezygnować z marzeń o nowym samochodzie.
Właśnie aby zapewnić klientom „normalne warunki egzystencji” w okresie pandemii, stworzono w PGD pakiet MotoTarcza, którego nadrzędną cechą jest Bezpieczeństwo, mające zagwarantować klientom ochronę, niespotykaną dotychczas na rynku motoryzacyjnym
Bezpieczny
Salon/Bezpieczny Serwis – Przestrzegane są wszystkie procedury zwiększające bezpieczeństwo klientów w punktach obsługi. Dezynfekcja, sterylność, dystans społeczny poprzez wydzielone strefy. Nie musisz się obawiać wizyty.
Wirtualny Salon i Wirtualny Serwis – korzystaj z dedykowanego narzędzia, nie wymagającego żadnych instalacji, połącz się na video. Porozmawiaj o zakupie, umów wizytę serwisową, opisz usterkę czy komunikat, który pojawił się w Twoim samochodzie bez żadnego ryzyka epidemicznego. Jesteś na kwarantannie? Nie chcesz wychodzić z domu? Nie masz z kim zostawić dzieci? Żaden problem – spotkajmy się on-line!
Podstawowe założenia projektu MotoTarczy to:
- zachować płynność finansową firmy/rodziny, a jednocześnie realizować normalny cykl życia
rozpocząć odbudowę własnego biznesu, bez ograniczeń finansowych - zmienić samochód na nowy, bez narażania się na kłopoty z tytułu konieczności napraw dotychczas eksploatowanego
- pewność, że jazda samochodem da tobie i twojej rodzinie większe bezpieczeństwo
spełnienie marzeń już dzisiaj
Realizacja projektu MotoTarcza Sprzedaż jest banalnie prosta, przejrzysta i bez ryzyka. Oferowana w salonach usługa to:
- Specjalnie przygotowana oferta „Kup Teraz. Zapłać w przyszłym roku”. Zapytaj o ofertę dla Ciebie i ciesz się najbardziej elastyczną formą zakupu nowego auta!
- Zakupy on-line. Zamów samochód i przejdź całą ścieżkę zakupu z naszym doradzą bez wychodzenia z domu. Obejrzyj auta w naszym wirtualnym salonie, poznaj modele i zamów indywidualną prezentację w formie videokonferencji, podczas której nasi eksperci zaprezentują Ci samochód, który Cię interesuje, odpowiedzą na wszystkie pytania i przygotują spersonalizowaną ofertę.
Koronawirus nie musi oznaczać, że rezygnujemy z bezpieczeństwa swego i rodziny, oraz zgadzamy się na powolne niszczenie swych marzeń i ambicji zawodowych. Pandemia i chwilowy kryzys miną i tylko najlepiej przygotowani szybko ruszą zdobywać sukcesy. MotoTarcza jest właśnie dla nich…
MotoTarcza to także działania osłonowe w zakresie Servisu. Na ten temat czytaj TUTAJ