Wybierz markę

„Naładowany energią – Opel Mokka Electric!” to hasło nowej kampanii reklamowej Opla. Ponieważ Mokka wzbudza emocje i uczucie „chcę go mieć”, w podobnym tonie przygotowano film reklamowy. W tym projekcie „gwiazdą” obok samej Mokki Electric jest jaskrawożółty kabel do ładowania, który ożywa, gdy spotyka się z przyciągającym wzrok SUV-em.

Opel Mokka Electric uwodzi nawet kabel do ładowania

W Europie ruszyła kampania reklamowa modelu Opel Mokka Electric. W filmie reklamowym kabel do ładowania owija się wokół Mokki Electric niczym kobra, najwyraźniej zafascynowana kompaktowym, niekonwencjonalnym samochodem elektrycznym Opla. Najpierw kabel delikatnie przesuwa się po odważnej i czystej masce, a następnie ogląda wnętrze z w pełni cyfrowym kokpitem Pure Panel. Wreszcie otwiera się klapka gniazda ładowania. Kabel do ładowania przypominający kobrę bez wahania wślizguje się, by zasilić Mokkę Electric energią.

Jak zauważył twórca projektu Daniel Schweinzer: „Wiele marek samochodowych praktycznie ukrywa przewody elektryczne w swoich przekazach. W naszej kampanii dla Mokki robimy wręcz odwrotnie: czynimy go głównym bohaterem i doceniamy kabel jako symbol mobilności elektrycznej. I oczywiście kabel zostaje natychmiast uwiedziony przez Mokkę – zdecydowanie jeden z najatrakcyjniejszych samochodów elektrycznych na rynku”.

Mokka Electric w skrócie

Mokka była pierwszym modelem Opla z nowym obliczem marki Opel Vizor i kokpitem Pure Panel. Był to również pierwszy samochód w gamie producenta od samego początku oferowany z napędem w pełni elektrycznym. Za swoją innowacyjność, w roku 2021 Mokka otrzymała nagrodę zlotej kierownicy. 

Silnik elektryczny o mocy 136 KM i z maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 260 Nm zapewnia dynamiczną i cichą jazdę. Akumulator o pojemności 50 kWh wystarcza na przejazd 338 km. Dzięki systemowi hamowania rekuperacyjnego Mokka Electric jest jeszcze bardziej wydajna, może bowiem odzyskiwać energię w czasie zmniejszania prędkości lub hamowania. Ładowanie akumulatora 50 kWh do 80 procent pojemności, na stacji szybkiego ładowania o mocy 100 kW, zajmuje około 30 minut.

Elektryczna Mokka jest bestsellerem w całej Europie i w pełni elektryczny wariant stanowi 29% łącznej sprzedaży modelu. W Niemczech liczba ta była jeszcze wyższa i wyniosła w roku 2022 aż 43%.

Bogusław Korzeniowski

Poprzedni wpis Następny wpis

    Szukasz auta dla siebie?
    Wypełnij formularz, a my się z Tobą skontaktujemy!