Dynamiczny wzrost sprzedaży modeli Giulia i Stelvio – ten pierwszy zwiększył się o 39%, a drugi o imponujące 47% rok do roku. Tysięczny egzemplarz marki został zarejestrowany w Polsce w 2021 roku w połowie września.
W połowie września br. w Polsce został sprzedany tysięczny egzemplarz samochodu marki Alfa Romeo. Wydarzyło się to o niemal trzy miesiące wcześniej niż w 2020 roku, co jest dobrym prognostykiem całorocznej sprzedaży marki nad Wisłą w 2021 roku. W porównaniu do 2020, Alfa Romeo odnotowała sprzedaż wyższą o 32%, dynamicznie przekraczając 22-procentowy wzrost rynku samochodów osobowych, i podnosząc w nim swój udział.
Tysięczna Alfa i… środek Polski
Tysięczna transakcja na Alfę Romeo w tym roku została zrealizowana na początku września w łódzkim salonie dealerskim – Zasada Auto. Szczęśliwym nabywcą jest pan Piotr Lisowski, który zdecydował się na 280-konny model Giulia w wersji Veloce z napędem na cztery koła Q4. Wybrany przez niego model to obsypany nagrodami sportowy sedan o oryginalnych, włoskich liniach nadwozia i eleganckim, stylowym wnętrzu, naszpikowany innowacyjną technologią wspomagającą kierowcę.
Alfa Romeo to dla mnie jedyna marka oferująca nie tylko sam pojazd ale i ogromne emocje owiane 111-letnią wspaniałą historią. Idąca przez lata swoją niesztampową drogą nieraz pokazującą jak łamie się schematy i szablony z korzyścią dla klienta, niejednokrotnie pozytywnie go zaskakując. Wybrałem piękną i szybką Giulię Veloce, ponieważ życie jest za krótkie żeby jeździć nudnymi samochodami. Lubię kolorować świat pięknem motoryzacji a Giulia jest odzwierciedleniem czystego piękna o sportowym sercu. – podsumował wybór Alfy Romeo, Pan Piotr Lisowski, właściciel tysięcznej Alfy sprzedanej w Polsce w 2021 r.
TEST ALFY ROMEO GIULIA – CZYTAJ
W ostatnich latach włoska marka coraz lepiej radzi sobie na polskim rynku. W tym roku wzrost popularności wśród rodzimych klientów zanotowały zarówno Giulia, jak i SUV Stelvio.
Sprzedaż tego pierwszego modelu zwiększyła się o 39% w porównaniu z poprzednim rokiem wobec zdecydowanie niższego wzrostu reprezentowanego przez niego segmentu D (aut klasy średniej) na poziomie 13%. Wyniki sprzedaży Stelvio też przekraczają 28-procentowy wzrost segmentu D-SUV (aut SUV klasy średniej) i wynoszą rok do roku imponujące 47%.
TEST ALFY ROMEO STELVIO – CZYTAJ
Przyczyn sukcesu marki w Polsce należy szukać w odpowiadających na potrzeby klientów modelach bazujących na 111-letnim doświadczeniu w inżynierii technicznej i sukcesach odnoszonych na torach wyścigowych, wspartych działaniami krajowego importera. Nabywcy samochodów Alfa Romeo mogą liczyć na 5-letnią gwarancję Maximum Care z limitem przebiegu wynoszącym aż 200 tys. km i rekomendację ambasadora marki, Roberta Kubicy, kierowcy zespołu F1 Alfa Romeo Racing Orlen.