Black Week w Hyundai’u przynosi korzyści w sumie podwyższonej do 22 690 złotych

Na początku miesiąca informowaliśmy, że Hyundai rozpoczął wyprzedaż rocznika i proponuje wiele swoich modeli z wielotysięcznymi rabatami. Marka na tym nie poprzestała – rozszerza i wzmacnia promocję i to przede wszystkim na swój przebojowy model, jakim jest Tucson. Ale nie tylko. Są upusty kwotowe, atrakcyjne programy finansowania, przeglądy serwisowe, pakiety ubezpieczeniowe i ładowarki Wallbox w prezencie. A ponieważ promocja odbywa się pod hasłem Black Week w Hyundai’u, to z samej nazwy wiadomo, że jest ograniczona czasowo. Specjalna oferta promocyjna obowiązuje do końca tygodnia, a salony Hyundai Korea Motors zapraszają także w soboty do godziny 15:00.

Skąd nazwa promocji? Dlaczego Black Week nazywa się tak, jak się nazywa i wykorzystuje przymiotnik „czarny”, skoro promocja kojarzy nam się kolorowo. Zwroty „oferty specjalne” i „korzystne rabaty” wyświetlają nam się podświadomie w optymistycznych barwach. Po pierwsze, rzecz rozpoczęła się od Black Friday, a tej czarnej nazwie winna jest policja z Filadelfii i Rochester. Jak wszyscy wiemy, sklepy w Stanach Zjednoczonych w piątki po Święcie Dziękczynienia rozpoczynają sezon sprzedaży przed świętami Bożego Narodzenia. I tak – według kronikarzy – w ostatni piątek listopada roku 1961 policjanci z dwóch wspomnianych miast niezależnie od siebie określili zjawisko olbrzymich korków i tłumów ludzi mianem Black Friday. I dla klientów, i dla handlowców jeden dzień szalonej promocji to mało, więc Black Friday przekształcił się w Black Week. Czarno od tłumów klientów w salonach samochodowych nie było od ćwierćwiecza, od pamiętnej promocji „Kluczyk do Renault Twingo”. Za to czarno od samochodów w promocji w Hyundai’u jest.biały Hyundai KONA z przodu/boku, Black Week w Hyundai’u, wyprzedaż rocznika Hyundai Kona Electric

Maksimum korzyści z Black Week w Hyundai’u

Hyundai Motor Poland wykorzystuje szczególny czas zakupów do przedstawienia specjalnej oferty na swoje samochody. Być może ta oferta ginie w natłoku innych blackweekowych, bo przecież kupujemy przede wszystkim prezenty na Mikołaja i pod choinkę. Tym bardziej muszę o niej napisać, bo Black Week w Hyundai’u wiąże się bardzo wymiernymi korzyściami. Jednocześnie także wielu osobom pozwoli spełnić marzenie „Nowy samochód pod choinkę”.

Black Week może nawet zmobilizował markę do poprawienia wspomnianej oferty „Wyprzedaż rocznika Hyundai’a” i dzięki temu pula korzyści wzrosła o tysiąc złotych. Ten dodatkowy rabat bierze się stąd, że w dotychczasowej ofercie do modeli TUCSON, KONA i BAYON za tysiąc złotych mogliśmy otrzymać trzyletni kontrakt serwisowy (do 45 000 km) lub roczny pakiet ubezpieczenia AC/ON/NNW. Natomiast Black Week w Hyundai’u znosi tę opłatą i pakiet serwisowy albo ubezpieczeniowy możemy otrzymać absolutnie bezpłatnie, za zero złotych. Ten prezent łączy się z innymi obowiązującymi upustami, dlatego piszę o sumie korzyści, która wynosi nawet 22 690 złotych. Właśnie tyle zaoszczędzimy, kupując podczas Black Week Hyundai’a model TUCSON Plug-in Hybrid. Na tę wersję obowiązuje bowiem upust w kwocie 18 000 złotych, do której dodajemy pakiet serwisowy o wartości 4690 zł, jaki otrzymamy bezpłatnie. Z kolei przy zakupie przed końcem czarnego tygodnia Hyundai’a TUCSON w wersji benzynowej zaoszczędzimy 20 690 złotych.biały Hyundai Bayon 2023 z przodu/boku, wyprzedaż rocznika Black Week w Hyundaiu

Inne promocje Black Week w salonach Hyundai’a

Podobnie jak TUCSON, także Hyundai KONA oraz BAYON są w najnowszej promocji objęte bezpłatnym kontraktem serwisowym. Wciąż możemy wymiennie skorzystać z bezpłatnego pakietu pełnego ubezpieczenia AC/OC/NNW, dlatego warto przeliczyć, co nam się bardziej opłaca. Jeśli ktoś jeździ tak dużo, iż bardzo szybko przekroczy limit kilometrów, to może korzystniejszą opcją będzie bezpłatne ubezpieczenie.

Upustów kwotowych, jakie obowiązują podczas Black Week w Hyundai’u, przeliczać nie trzeba. Rabat na Hyundai’a i20 to 10 000 złotych, na BAYONA – 13 000 złotych. Model KONA kupimy teraz taniej o 6 000 złotych, a KONĘ Electric taniej nawet o 20 000 złotych. Elektryczne nowości Hyundai’a są objęte rabatami pięciocyfrowymi: IONIQ 6 – 10 000 złotych, IONIQ 5 – 11 000 złotych. Promocja Black Week w Hyundai’u jest skierowana oczywiście także do klientów biznesowych.

W przypadku elektrycznych modeli marki przedsiębiorcy z pewnością rozważą promocyjne oferty finansowania. Najpopularniejszy bezemisyjny model Hyundai’a – KONA Electric – może służyć firmie za 884 złote netto miesięcznie w leasingu Easy Move On. W wynajmie długoterminowym, który charakteryzuje największy spokój związany z użytkowaniem auta, miesięczny czynsz najmu wynosi od 2 402 złotych netto. IONIQ 5 w leasingu Easy Move On kosztuje od 1 132 złotych netto miesięcznie, a w leasingu operacyjnym od 102%. W przypadku wynajmu długoterminowego całkowity koszt użytkowania auta (bez ładowania) wyniesie od 3 262 złotych netto miesięcznie. Najbardziej reprezentacyjny, aerodynamiczny IONIQ 6 w leasingu kosztuje od 1 517 złotych netto miesięcznie a wynajmie długoterminowym od 3 985 złotych. Podobnie jak w przypadku IONIQA 5, także tu można skorzystać z leasingu operacyjnego od 102%.

Ponadto dla zainteresowanych samochodami elektrycznymi Black Week w Hyundai’u wiąże się z jeszcze innymi korzyściami. Jeśli skorzystają z finansowania w ramach Hyundai Fleet Lease, otrzymają bezpłatnie ładowarkę Wallbox, a pierwsza rata wyniesie 1 zł.

Black Fiday, Black Week, korzyści do soboty

Ponieważ kiedyś czarny piątek zaczynał się w czwartki, by rozrosnąć się do czarnego tygodnia, dla pewności przypominam, że Black Week w Hyundai’u trwa do soboty, 25 listopada, do 15:00.

Waldemar Sadowski
Zdjęcia: Łukasz Skurzyński i Monika Szlachta

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

30 stycznia, 2025

Marka OMODA & JAECOO zadebiutowała w Polsce zaledwie kilka miesięcy temu, a już wprowadza nowy model – JAECOO 7 Super Hybrid. Jeszcze bardziej znamiennym jest (...)

24 stycznia, 2025

Z bardzo gorącym i życzliwym przyjęciem spotkała się najnowsza Dacia. Pomyślałem, że premiera Dacii Bigster będzie sukcesem już wtedy, gdy chciałem zarezerwować termin swojego z (...)

17 stycznia, 2025

Niewiele wody w Odrze, Warcie i Przemszy z dopływami upłynęło od ogłoszenia wejścia na polski rynek marek Omoda & Jaecoo do zakupu samochodów przez pierwszych (...)