Nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – jedyny SUV coupe plug-in w tej klasie, który zadebiutuje w Polsce już pod koniec kwietnia bieżącego roku, wyróżnia awangardowa stylistyka, nawiązująca do japońskich korzeni i bogatej historii firmy.

Całkowicie nowy tył, przód pojazdu i dynamiczny boczny profil podkreślają wysmakowane detale, takie, jak ultranowoczesny wzór lamp LED. Eclipse Cross PHEV to samochód dla osób, które dbają o środowisko. Dla  indywidualistów, którzy pragną wyróżnić się w tłumie i poczuć wyjątkowy komfort podróżowania hybrydą plug-in.

Nowe wnętrze z powiększonym bagażnikiem oferuje bogate wyposażenie. To wersja dla wymagających klientów segmentu premium. Na liście wyposażenia znajdują się m.in. tempomat adaptacyjny z radarem, BSW, RCTA, podgrzewana kierownica, head–up display, wyświetlacz SDA z interfejsami CarPlay i Android Auto oraz nawigacją TomTom, a także skórzana tapicerka i elektrycznie sterowane fotele.

Największym wyróżnikiem nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest unikatowy napęd 4×4. To napęd elektryczny i hybrydowy, z możliwością szybkiego ładowania – w 25 minut – prądem stałym do 80% pojemności baterii z publicznych ładowarek. Auto napędzają 2 silniki elektryczne umieszczone przy przedniej i tylnej osi. Silnik spalinowy służy głównie do ładowania baterii oraz wsparcia napędu elektrycznego. Podobnie, jak samochody elektryczne, Eclipse Cross PHEV nie ma skrzyni biegów, lecz przekładnię jednobiegową, co gwarantuje płynne przyspieszanie bez szarpnięć wywoływanych zmianą przełożeń.

Sukces modeli PHEV

Warto przypomnieć, że technologia hybrydowa PHEV Mitsubishi jest najchętniej wybieraną w Europie i Polsce w 2020 roku. Outlander PHEV to najlepiej sprzedający się model typu plug-in. To także jedyna tak dopracowana i sprawdzona technologia na rynku. Zapewnia ona najwyższy poziom bezpieczeństwa ładowania baterii poprzez zastosowanie dodatkowego systemu chłodzenia.

Pojemna bateria pozwala na pokonanie do 45 km w zeroemisyjnym trybie elektrycznym EV. Pełen zasięg auta to około 600 km. Koszt przejechania standardowych 100 km może zaś być nawet 3 krotnie niższy w porównaniu z wersją spalinową.

Dodatkowo pokładowe gniazdo 220V o mocy 1500W pozwala zasilać urządzenia zewnętrzne, zmieniając pojazd w magazyn energii. Z napędu 4×4 S-AWC można korzystać także w trybie EV. Inaczej, niż u konkurencji napęd na 4 koła może działać bez włączonego silnika spalinowego.

To innowacyjne rozwiązanie bezpośredniego napędu obu osi głównie przez silniki elektryczne, zapewnia szybki start i bezpieczeństwo. Zachowanie pojazdu do warunków na drodze dopasowują trzy automatycznie wybierane tryby jazdy.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest oferowane z 5-letnią gwarancją (do 100 000 km) na cały samochód. Osiem lat gwarancji (do 160 000 km) jest na baterię trakcyjną ładowaną z gniazdka.  Dodatkowo model objęto pięcioletnim, nielimitowanym przebiegiem, Mitsubishi Assistance Package.

Chcesz być na bieżąco?

Zostaw kontakt

Poprzedni wpis Następny wpis