Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
SUV-em po bezdrożach [część 7]: przegląd oferty PGD | Strona 2 z 8 | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

SUV-em po bezdrożach [część 7]: przegląd oferty PGD

[wpis]Ford Kuga – pozory mogą mylić[/wpis]

Ford Kuga, wbrew temu, co prezentuje stylistycznie, wcale nie jest typowym crossoverem, który boi się błota jak kot wody. Owszem, nie ma mowy o walce z trudnym terenem, ale jedyny w ofercie Forda na polski rynek SUV nie stoi na straconej pozycji.

Ford Kuga 2,0 TDCi – w czym tkwi fenomen klasy SUV? [wideotest]

Największym atutem Kugi jest układ przeniesienia napędu. Co prawda bazuje on na sprzęgle automatycznie dołączającym napęd tylnej osi, ale sprzęgłem tym jest Haldex. Dzięki niemu nie ma nawet chwili zwłoki w reakcji, a precyzja działania przebija konstrukcje stosowane w japońskich crossoverach.

Dzięki krótkiemu zwisowi przedniemu kąt natarcia ma wartość 28 stopni, co w tej klasie samochodów jest bardzo dobrą wartością. 195 mm prześwitu nie można uznać za wadę.

Już najsłabszy silnik 2,0 TDCi o mocy 136 KM dostarcza pokaźne 320 Nm momentu obrotowego od 1750 obr./min. W połączeniu z 6-stopniową skrzynią manualną jest ofertą wartą rozważenia.

Podstawową wadą Forda Kuga jest przestronność wnętrza. Ilość miejsca dla pasażerów mogłaby być większa, a bagażnik jest zwyczajnie skromny.

Ceny zaczynają się od 118 200 zł za wersję z najsłabszym, wspomnianym wcześniej silnikiem i napędem na cztery koła. 9000 zł mniej kosztuje wersja z napędzaną tylko przednią osią, więc raczej nie warto się zastanawiać i lepiej wybrać 4×4.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

21 maja, 2025

Jeep Compass wraca w nowym wcieleniu – odważniejszy, nowocześniejszy i gotowy na więcej niż do tej pory. Czy to wciąż kompaktowy SUV, czy już pełnoprawny (...)

20 maja, 2025

W kwietniu Kraków zyskał kolejny ważny punkt na mapie motoryzacyjnych innowacji – salon OMODA & JAECOO PGD jest już oficjalnie otwarty! Nowoczesne centrum motoryzacyjne zapewnia (...)

19 maja, 2025

Dacia Spring po raz kolejny została doceniona przez Top Gear za bezkonkurencyjny stosunek jakości do ceny. W konkursie TopGear.com Electric Awards 2025 model zdobył tytuł (...)