Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
SUV-em po bezdrożach [część 7]: przegląd oferty PGD | Strona 5 z 8 | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

SUV-em po bezdrożach [część 7]: przegląd oferty PGD

[wpis]Mitsubishi Outlander – limuzyna off-road[/wpis]
Mitsubishi Outlander to większy i starszy brat modelu ASX. Co więcej, oba samochody bazują na tym samym podwoziu, a układ napędowy jest identyczny. Identyczne dylematy będzie miał kupujący, jeśli chodzi o wybór silnika.

Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D MIVEC – dobre połączenie [wideotest]

Podobnie jak w ASX rodzaj silnika ma wpływ na geometrię terenową. Benzynowy motor o pojemności 2,4 l pod maską oznacza prześwit o wartości aż 215 mm. To więcej niż niejeden samochód określany jako terenowy. Diesel ogranicza ten parametr do 178 mm. Sprawę ułatwia fakt, że oba źródła napędu łączone są z układem 4WD ze sprzęgłem wielopłytkowym. Ale czy na pewno ułatwia?

Outlander ze 170-konnym benzyniakiem kosztuje minimum 121 000 zł, a ze 177-konnym dieslem i identyczną specyfikacją wyposażenia 136 290 zł. Nawet uboższa wersja jest droższa, bo wyceniona na 127 000 zł.

Mitsubishi Outlander 2,0 MIVEC Clarion – Outlander spoko? [test]

Ogromnymi atutami diesla są bardzo niskie spalanie i znakomite osiągi. Jednak ograniczone parametry terenowe sprawiają, że Outlander 2,2 DI-D w terenie nie ma szans nawet ze swoim mniejszym i tańszym braciszkiem – ASX.

Największą zaletą Outlandera jest wnętrze. Mnóstwo przestrzeni dla kierowcy i pasażerów uzupełnia potężny bagażnik. Jeśli komuś zależy tylko na tym, może kupić Outlandera jeszcze taniej, gdyż w wersji zupełnie nieterenowej występuje on z silnikiem benzynowym o pojemności 2,0 l i mocy 147 KM. Nie jest to wersja specjalnie dynamiczna i oferowana wyłącznie z napędem 2WD. Jednak cena minimalna 89 190 zł może skusić.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

21 maja, 2025

Jeep Compass wraca w nowym wcieleniu – odważniejszy, nowocześniejszy i gotowy na więcej niż do tej pory. Czy to wciąż kompaktowy SUV, czy już pełnoprawny (...)

20 maja, 2025

W kwietniu Kraków zyskał kolejny ważny punkt na mapie motoryzacyjnych innowacji – salon OMODA & JAECOO PGD jest już oficjalnie otwarty! Nowoczesne centrum motoryzacyjne zapewnia (...)

19 maja, 2025

Dacia Spring po raz kolejny została doceniona przez Top Gear za bezkonkurencyjny stosunek jakości do ceny. W konkursie TopGear.com Electric Awards 2025 model zdobył tytuł (...)