Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
SUV-em po bezdrożach [część 7]: przegląd oferty PGD | Strona 3 z 8 | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

SUV-em po bezdrożach [część 7]: przegląd oferty PGD

[wpis]Hyundai ix35 – konkurencja z dalekiej Azji[/wpis]

Hyundai po zadomowieniu się na europejskim rynku szybko dostosował swoją ofertę do wymagań klientów. W momencie gdy nadszedł boom na SUV-y, w ofercie koreańskiego producenta pojawiły się trzy różne modele.

Hyundai ix35 1,7 CRDI – Hyundai miastoodporny [test]

Hyundai ix35 jest najmniejszym i jednocześnie najtańszym SUV-em w ofercie. Samochód bardzo udany stylistycznie kusi przede wszystkim ceną. Już za 70 100 zł można kupić najprostszą wersję tego auta wyposażoną w silnik 1,6 GDI o mocy 135 KM. Niestety będzie to model z przednim napędem. Po dopłacie 14 000 zł otrzymamy napęd na cztery koła i silnik o pojemności 2,0 o mocy 165 KM.

Różnica pomiędzy 2WD i 4WD z tym samym silnikiem to jedynie 7000 zł. Jeśli zaś chcemy diesla z 4×4, trzeba zapłacić 98 100 zł. To naprawdę atrakcyjna oferta. Poza ceną ogromną zaletą jest przestronność wnętrza i stylistyka, która będzie się długo starzeć.

Przeniesieniem napędu w Hyundaiu zajmuje się klasyczne sprzęgło płytkowe firmy Dynamax Magna. Niestety geometria terenowa ix35 nie zachwyca. Prześwit to jedynie 170 mm. Powoduje to, że kąty natarcia, zejścia i rampowy prezentują słabe wartości. Atutem natomiast jest głębokość brodzenia, która sięga 500 mm, co w tej klasie zasługuje na uwagę.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

21 maja, 2025

Jeep Compass wraca w nowym wcieleniu – odważniejszy, nowocześniejszy i gotowy na więcej niż do tej pory. Czy to wciąż kompaktowy SUV, czy już pełnoprawny (...)

20 maja, 2025

W kwietniu Kraków zyskał kolejny ważny punkt na mapie motoryzacyjnych innowacji – salon OMODA & JAECOO PGD jest już oficjalnie otwarty! Nowoczesne centrum motoryzacyjne zapewnia (...)

19 maja, 2025

Dacia Spring po raz kolejny została doceniona przez Top Gear za bezkonkurencyjny stosunek jakości do ceny. W konkursie TopGear.com Electric Awards 2025 model zdobył tytuł (...)